Почетна страница Контакти Маркетинг Инфо
дома home avtomobili kola koli нови автомобили avtomobil kola koli половни avtomobil kola koli тестови avtomobil kola koli видеа avtomobil kola koli фотографии avtomobil kola koli форум avtomobil kola koli
  ПРОНАЈДИ НОВ АВТОМОБИЛ        НАЈНОВИ МОДЕЛИ        НАЈПОПУЛАРНИ       ТЕСТ       ПРЕМИЕРА        ВОЗЕВМЕ       СПОРЕДБИ       САЕМИ        ИДНИ МОДЕЛИ
Насловна > Новости > Премиерa > Претставен новиот BMW од Серија 1
 
Spodeli
05 June 2019, 12:05


Претставен новиот BMW од Серија 1 BMW Серија 1 Претставен новиот BMW од Серија 1
BMW ја откри најновата генерација на нивниот најмал модел од Серија 1....
fotografii фотографии Види фотографии komentari коментари Напиши коментар

Од премиерата на првата генерација на компактниот модел од Минхен, или од 2004 година, серијата е синоним за хеџбек со погон на задните тркала. Најсвежиот модел е доказ дека концептот е променет, така што беше искористена платформата наменета за возила со преден погон, а производителот одговори на желбите на потрошувачите во смисла на подобрување на практичноста и удобноста.

Целта на производителот со оваа технолошка одлука беше да им понуди на корисниците покорисен простор во внатрешноста на возилото, односно да ја подобрат удобноста и практичноста на повисоко ниво. Значи, новиот модел се базира на FAAR архитектурата, исто како и X1 и X2, односно Mini Countryman.

Колку BMW е грижелив за желбите на своите клиенти, говори и тоа што на насловната страна на новините се најде и изјавата на Џош Шмахол која вели дека произведувачите се ите како свесни за значењето на искуството, односно доживувањето во возилата од Серија 1.

Клучната одлука за која Баварците веруваат дека ќе го поткрепи посакуваниот ефект на целата серија, особено на врвот на понудата - M135i, е тоа што ќе поседува XDrive систем на сите погони, со тоа што ќе има можност при потреба да пренесе речиси половина од моќноста на задните тркала.

Во некои подобри времиња, М135i користеше шест-цилиндарски бензинец со 340 коњски сили, но таков мотор е невозможен за FAAR платформа која е предвидена за сместување на моторот по ширина, наместо по должина. Затоа, најпрестижната Серија 1 поседува дволитарски, четири-цилиндарски двоен турбо агрегат со 306 коњски сили, баш како и Х2, и идниот M235i Gran Coupe. Сите тие ќе користат и осмостепен автоматски менувач.

И покрај понудата од по скромни максимални вртежи за околу десетина проценти, новиот мотор во споредба со стариот нуди разновидни перформанси во секојдневна употреба, што е можно поради што е полесен за приближно 20 килограми, но и со по крута каросерија за разлика од неговиот претходник. Забрзувањето до 100 километри е само за две стотинки побавно од претходно, па сега е 4,8 секунди, со ограничување на брзина од 250 км / ч. BMW ги смета Golf и A класа како главен ривал, имајќи предвид дека тие се споменати во промотивниот материјал неколку пати.

Уште поважно, за прв пат во стандардната понуда ќе се најде BMW M Sport диференцијалот на предната оска и ќе има можност за ограничено лизгање. Овој диференцијал е интегриран во осмо-степенски автоматски менувач, со кој исто така ќе може да се управува со рачката на воланот.

Според изворите, експертите од М оддел не оставиле ниту еден компонент од погонската група без модификации. На пример, ударната осовина има поголеми главни лежишта и нови клипови со намален сооднос на компресија (9,5: 1 наспроти претходно 10,2: 1), овозможувајќи да се инсталираат поголеми турбокомпресори, со последователни испораки на поголема моќност. Вшмукување на воздухот е исто така подобрено додека системот за ладење е модифициран на таков начин што температурата на течноста во моторот секогаш се одржува на оптимално ниво.

Максималниот вртежен момент од 450 Nm за да се искористи на најдобар можен начин, надграден е системот за возење на сите точки xDrive, кој сега работи во системот со системот наречен ARB.

ARB е важен систем за исклучителна возна динамика, според ветувањето на производителот, претставува акроним за придвижувачот со топчести точки, за прв пат видено на електромоторот BMW i3s, а сега дебитира на конвенционално возило. Примената на овој систем ја подобрува влечната сила додека обезбедува подиректна, подиректна контрола над возилото.

Серијата  ќе вклучува верзии 118i; 116d; 118d; како 120d. Бензиската варијанта содржи трицилиндричен мотор со капацитет од 1,5 литри и околу 140 коњски сили; додека дизел моторите имаат моќ од 116 до 190 "коњи".

Големината на тркалата се движи од 16 до 19 cc, а системот за суспензија ќе биде понуден во три различни поставки: стандардниот, малку понизок M Sport, како и адаптивниот систем.

Новата серија 1 е долга 4,319 милиметри, што е надвор на општиот тренд, половина сантиметар помал од наследниот модел, благодарение на горенаведената FAAR платформа и попречно монтирање на моторот. Растојанието помеѓу двете страни е, исто така во однос на претходникот, односно од 2.670 милиметри, сега е два сантиметри пократок. Но затоа е поширок за 34 милиметри (1.799 милиметри), а производителот наведува дека новата архитектура овозможува значително повеќе внатрешен простор.

Од BMW тврдат дека ќе располагаат со 33 милиметри додатен простор на задните седишта, како и речиси два сантиметри висина. Волуменот на багажниот простор е 380 литри, повеќе во споредба со претходникот. Производителот наведува дека пристапот до задната клупа е исто така подобрен и багажникот е исто така попогоден.

Што се однесува на дизајнерските карактеристики, зголемена е решетката на ладилникот. Достапна е опционална предна и задна сигнализација во целосна LED технологија. За прв пат во историјата е можно да се нарача серија 1 со панорамски подвижен покрив.

Внатрешноста е, исто така, фундаментално трансформирана, па сега таа сега е достапна од основниот модел со екран со инфо-забавен систем и 8,8-инчна дијагонала. За љубителите на новите технологии има и Intelligent Personal Assistant.

Најпрестижните верзии доаѓаат со неколку екрани кои содржат дијагонала од 10,25 инчи, дигитален инструмент табла и приказ на важни информации за возачот на стакло. За првпат овие пораки ќе бидат живописни бои.

Материјалите што се користат во внатрешноста имаат релјефна структура и се достапни комбинации на бои. На почетната понуда ќе се најде со четири нивоа на опрема, но околу тоа ќе се знае само кога локалниот дистрибутер ќе излезе со податоците.

Продажбата на новата Серија 1 ќе започне кај и да е, а почетната цена ќе биде за околу илјада евра повисока од претходникот. Се разбира, до објавувањето на увозникот, сепак треба да се земат овие информации со доза на резерва.


BMW Серија 1
 Фотогалерија




Стари коментари
   
КОМЕНТАРИ - СТРАНА  1 од 1
 



Нашата редакција остро се противи на верски, расистички и национални коментари. Сите непристојни коментари ќе бидат отстранети.

Целосна архива на текстови од Премиерa



 
 
 
 






Одберете нов автомобил