Почетна страница Контакти Маркетинг Инфо
дома home avtomobili kola koli нови автомобили avtomobil kola koli половни avtomobil kola koli тестови avtomobil kola koli видеа avtomobil kola koli фотографии avtomobil kola koli форум avtomobil kola koli
 
Насловна > Новости > Мотори > Стотици илјади мотори на Renault се очајна изработка
 
Spodeli
30 May 2019, 09:11


Стотици илјади мотори на Renault се очајна изработка  Стотици илјади мотори на Renault се очајна изработка
Проблематичниот мотор е вграден во многу модели на Renault, Dacia и Nissan. Француската организација за заштита на потрошувачите, UFC-Que Choisir, јавно го осуди "молкот" на производителот, додека случајот на распоредување на овој мотор се зголемува....
fotografii фотографии Види фотографии komentari коментари Напиши коментар

Имено, оваа француска агенција за заштита на потрошувачите предупредува на дефекти на моторот произведен од Renault, кој е составен дел на најмалку 400.000 возила од споменатите модели, продадени само во Франција, додека во Европа има повеќе од 600.000 возила. Ова се моторите 1.2 TCe и 1.2 DIG од Euro 5, тип H5, кои се под хаубите на бројни асоцијативни модели: Clio (најпопуларниот автомобил во Франција), Captur, Mégane, Kadjar, Duster, Lodgy, Dokker, Qashqai, Juke и Pulsar .

Според податоците од UFC-Que Choisir, моторите што се произведуваат се во опсегот од крајот на 2012 до средината на 2016 година и покажуваат тенденција на преголема потрошувачка на моторно масло. Ова може да доведе до прекумерно абење и предвремено „пензионирање“ на моторот.
 
Проблемот е поголем во зоните на гратското возење, а UFC Que Choisir проценува дека трошоците за поправки на моторот би можеле да достигнат вкупна бројка од речиси 10.000 евра по возило.
 
Според наводите на Le Monde во Франција кои се темелат на податоците од Америчката автомобилска асоцијација, околу 160.000 мотори со голем ризик за дефект се продадени во Франција и во Европа, додека веродостоен документ отпечатен во меморандумот на Renault зборува за околу 600.000 потенцијални проблеми. Сите засегнати погонски единици се со Euro 5 стандарди.
 
Група сопственици на возила кои го имале овој проблем, организирани како „Жртви на Renault-Nissan моторите“ се сомневаат и во единиците што ги задоволуваат Euro 6 стандардите, со што бројката на сомнителни возила расте на 1,3 милиони. Според Renault, нормално е на 100 000 километри, 2% од моторите да покажат проблеми.
 

Renault планира да помогне и да ги сервисира проблематичните возила и по завршувањето на гарантниот период.

Renault одговори на наодите од AFP, истекнувајќи дека не сите возила со TCe A.2 мотори се соочуваат со проблеми, и ја предупредуваат јавноста дека прекумерното губење на масло може да биде од различни фактори како типот на лубрикантот, условите на негово експлоатирање, не соодветно одржување и тн.
 
Потпаролот на компанијата истакна дека поради бројните фактори, Renault ќе продолжи да врши сервисирање на возилата и по поминувањето на нивниот гарантен период.
 
Осудувајќи го однесувањето на Renault, споменатата агенција повикува на повлекување на сите возила за нивна интервенција на трошак на компанијата. Беа испратени и писма со истата содржина до Daciа, Nissan и Mercedes.




Стари коментари
   
КОМЕНТАРИ - СТРАНА  1 од 1
 



Нашата редакција остро се противи на верски, расистички и национални коментари. Сите непристојни коментари ќе бидат отстранети.

Целосна архива на текстови од Мотори



 
 
 
 






Одберете нов автомобил