Почетна страница Контакти Маркетинг Инфо
дома home avtomobili kola koli нови автомобили avtomobil kola koli половни avtomobil kola koli тестови avtomobil kola koli видеа avtomobil kola koli фотографии avtomobil kola koli форум avtomobil kola koli
  МАКЕДОНИЈА       НОВИТЕТИ      СУПЕР-АВТОМОБИЛИ      КОНЦЕПТИ      ХИБРИДИ     НАГРАДИ      ТЈУНИНГ     БИЗНИС      БЕЗБЕДНОСТ      ЗАНИМЛИВОСТИ
Насловна > Новости > Новитет > Да ја погледенеме одблизу обновената Mazda 6
 
Spodeli
13 September 2016, 12:15


Да ја погледенеме одблизу обновената Mazda 6 Mazda 6 Да ја погледенеме одблизу обновената Mazda 6
Mazda ни претстави обновена 6-ка, па да видиме што точно е обновено...
fotografii фотографии Види фотографии komentari коментари Напиши коментар

 Производителите обично нагласуваат колку тие промениле на нивните нови модели, но Мазда, се чини истакнува колку малку е ново за редизајнираната 6-ка. Ова не е сосема нов модел, facelift. Ова е само едно "ажурирање“. Но не значи дека промените се помалку важни. Од Мазда работеа уште повеќе на стишување на својот веќе доста тивок твин-турбо дизел мотор. Тие вградија дополнителна звучна изолација и воведoa G-vectoring контрола. О, и управувачот е редизајниран. Она што не е променето на 6-ка е цената. Таа би требало да остане исто онолку прифатлива колку пто беше до сега.
 
 
G-vectoring е всушност нов софтвер кој намалува вртежениот момент испратен на предните тркала при кривина. Ова придонесува за поголема тежина на предниот крај, подобар „response“, што добиваме зголемување на стабилноста. Целта е да по пријатно чувство додека се возиме. Потребни се помалку корекции на управувачот на прав пат, што значи намалување на заморот на возачот и обезбедување на поголем комфор за патниците. Овој софтвер е стандаред и не може да се исклучи, иако веројатно нема никогаш да се забележи како работи.
Во реалниот свет, ефектот на G-vectoring скоро и да не го чувствуваме. Тој не доаѓа како големо изненадување, бидејки е стандард и не додава тежина, не се противиме на неговото присуство. Управувачот во 6-та е прецизен било на градски патишта или автопати.
 
 
Новата технологија за намалување на бучава во дизел мотор, кој работи на намалување на тропот, придонесува за уште потивко возење - и, како и досега, малку бучавата од ветер во кабината. Двете 148КС и 173КС дизел мотори звучат многу повеќе како бензински мотори, поголемиот дел од времето.

 
 

Mazda 6
 Цени и нивоа на опрема
 Дополнителна опрема (*. Pdf)
 Краток опис
 Фотогалерија
 Видео




Стари коментари
   
КОМЕНТАРИ - СТРАНА  1 од 1
 



Нашата редакција остро се противи на верски, расистички и национални коментари. Сите непристојни коментари ќе бидат отстранети.

Целосна архива на текстови од Новитет



 
 
 
 






Одберете нов автомобил