Изминатиов викенд тие беа во Autodromo Рикардо Paletti во Италија, а официјалната Snapchat сметка на сите “електрични“ тркачки серии покажа кратка глетка на прилично големи естетски промени кои очигледно следат кај автомобилите во следната сезона: потполно футуристички изглед на предното крило.
Во првите две сезони автомобилите на Формула Е имаа прилично типичен изглед на предниот дел на каросеријата, со едниот спојлер близу до земјата и аеродинамичен штитник на моторот на предниот дел на секое тркало.
Новата предница, што можеше да се види на еден од автомобилите на Рено, е во „biplane“ стил, што значи дека постои и второ крило на горниот дел. Судејќи според фотографијата на Snapchat, исто така изгледа многу слично на предниот дел на автомобилите на Roborace, автопилотните тркачки серии кои би требало да го започнат дербито заедно Формула Е во текот на следната сезона.
И покрај радикалниот изглед, новото крило нема да придонесе многу кон аеродинамиката на автомобилите, според извештаите од почетокот на оваа година.
"Тоа нема да навистина влијае на аеродинамиката", изјави извор на Current E, водечка публикација на Формула Е уште во мај. "Организаторите сакаат автомобилот да изгледа малку поразлично. Тие се во потрага по овие концепти на Формула 1 и размислуваат како може да се направи автомобил кој ќе се издвојува од другите." Извршниот директор на Формула Е Алехандро Агаг и претседателот на ФИА, Жан Тод, истово го навестија во Аутоспорт во март оваа година.
Нема аеродинамични предности, но секако ги прави да изгледаат побрзи.
Но, само затоа што не може да биде од корист во перформансите, не значи дека нема да влијае на трките. Првите две сезони на Формула Е покажаа добар резултат за серија со отворени тркала, главно поради тоа што возачите се тркаат релативно со слични автомобили на тесна патека. Пропратен ефект од ова беше тоа што аеродинамичниот штитник на тркалата на старото предно крило често се олабавува при трка, па дури и целосно се откачува.
Во Берлин, директорите на трките, му наредија на возачот на Virgin, Сем Брд, да влезе во боксот, бидејќи неговиот преден десен штитник отпаднал, ставајќи крај на неговата шанса за победа и отстранувајќи го од шампионатот.
Речиси истото се случи со Лукас ди Граси во текот на втората, се до последната трка од сезоната во Лондон. Ди Grassi, тогаш лидер во првенството, жестоко се бореше да ги задржи поените на своето водство кога го скрши истиот десен преден штитник по контакт со друг автомобил. (Му беше дозволено да продолжи со трката, бидејќи парчето излета подоцна.)
Новото предно крило изгледа како да ќе го ублажи овој проблем за следните неколку сезони, се додека серијата не направи една сосема нова шасија за петтата сезона.
|