дома home avtomobili kola koli половни avtomobil kola koli тестови avtomobil kola koli новости avtomobil kola koli магазин avtomobil kola koli совети avtomobil kola koli видеа avtomobil kola koli фотографии avtomobil kola koli мотоспорт avtomobil kola koli форум avtomobil kola koli
  ПРОНАЈДИ НОВ АВТОМОБИЛ         НАЈНОВИ МОДЕЛИ         НАЈПОПУЛАРНИ        ТЕСТ        ПРЕМИЕРА        ВОЗЕВМЕ        СПОРЕДБИ        САЕМИ        ИДНИ МОДЕЛИ
Насловна > Нови автомобили > Volkswagen > Volkswagen Tiguan > Краток опис за моделот
Volkswagen Tiguan Volkswagen Tiguan
Spodeli
Опис на моделот
НОВОСТИ
ТЕСТ
КРАТОК ОПИС
 
Нов Автомобил / Инфо
ЦЕНИ И ОПРЕМА
ОПРЕМА (*.pdf)
 
Мултимедиjа
ФОТОГРАФИИ
ВИДЕО
 
Половен автомобил
ПОЛОВНИ
 
Ваше мислење
КОМЕНТАРИ

Информации за автомобилот
од 30443
веќе од 507 € месечно
преку NLB Лизинг, на 6 години
 
Детална табела со цени
ВКУПНА
ОЦЕНКА
0
Изглед
0
Перформанси
0
Возна динамика
0
Зад управувачот
0
Удобност
0
Простор и практичност
0
Квалитет и доверливост
0
Цена/Опрема
0
Трошоци за користење
0
Безбедност и сигурност
0
 
Спореди со оценки на друг автомобил

VW Tiguan: Со цена како во премиум сегмен, иако реално припаѓа во „непремиум“ сегментот

Помина времето кога Volkswagen навистина важеше за „народен автомобил“. Денес, нивните модели се најскапи во сегментите каде се наоѓаат, а тоа особено важи за новиот Tiguan, чија цена сега е поблиска до таа на премиум конкурентите.


Сето ова ќе беше прифатливо ако Tiguan и понуди квалитети со кои може да конкурира на тие автомобили, а тоа особено важи за нивото на луксуз во ентериерот и целосниот квалитет во возењето. Според нас, Volkswagen Tiguan нема доволно квалитети за да ја оправда многу високата цена, но доколку добиете голем попуст (препорачуваме доста ценкање), ова може да биде и доста добар избор.

 
Флексибилна и пространа кабина - овде нема да ви фали воопшто простор
VW Tiguan значително порасна однадвор во однос на својот претходник и благодарение на тоа, кабината сега нуди многу повеќе простор. На предните и задните седишта без проблем може да се сместат и повисоки патници - простор има и за колената и за главата и единствено тесно во ширина може да биде во случај кога трет патник ќе седне на задната клупа.
 
Кај Tiguan особено многу ни се допаѓа флексибилноста на задните седишта, кои може да се поделат во сооднос 40/20/40 при спуштање и да се лизгаат напред назад. Тие исто така имаат наслон кој се спушта, за максимално комфорно возење на подолги патувања. Багажникот пак брои одлични 520 литри, кои се зголемуваат на 615 литри ако се турнат задните седишта напред, но тогаш се губи на простор за колената. Според тоа, Tiguan има поголем багажник од многу конкуренти, но рекордер во оваа класа е Peugeot 3008 со импресивните 591 литар.
 
Удобен и рафиниран, но не и динамичен како премиум конкурентите
Тука Volkswagen одлично го погодил сетирањето на суспензијата. Таа е доволно мека за добро да ги впие нерамнините и доволно цврста за каросеријата да не се навалува многу во кривините. Ако „бараме игла во сено“, поголемите дупки од патот се пренесуваат како удари во кабината, но како и да е, ова еден од најудобните автомобили во класата.
 
Исто така, голема пофалба заслужува добрата звучна изолација - на повисоки брзини, ова е еден од потивките автомобили во класата. Моторите се исто така тивки и работат со малку вибрации, иако премиум SUV моделите од оваа класа имаат потивки дизел мотори. 
 
Во поглед на динамиката во возење пак Tiguan не може да се мери со конкурентите од премиум сегментот, па ниту со некои модели од „непремиум“ класата. Сметаме дека ова не е голем недостаток, бидејќи сепак се работи за семеен автомобил, но вреди да се каже дека моделите на BMW, Mercedes и Audi ќе понудат подобро возачко искуство.
 
Кабината не остава впечаток на толку скап автомобил
Додека минативе неколку години скоро секој Volkswagen го фалевме за квалитетот на ентериерот, истото не може да се каже за Tiguan. За изработката тука повторно нема забелешки, а и пластиката е мека на допир, но само во горниот дел. Долниот дел на кабината делува многу поевтино, со тврда пластика, а и во кабината нема многу други материјали кои ќе ја разбијат монотонијата. За автомобил кој е најскап во својата класа, очекувавме повеќе. Добар пример за тоа е Peugeot 3008, чија кабина оддава многу полуксузно чувство.
 
Воедно, дизајнот на предната конзола е истиот кој VW го тера со години и поради тоа, патниците дефинитивно нема да се чувствуваат како да се наоѓаат во технолошки напредно возило. Освен ако купувачот не доплати за дигиталната инструмент табла, која делумно го подобрува впечатокот. 
 
Благодарение на овој дизајн пак забелешки нема за ергономијата - сите команди се лесно достапни, а пофалба заслужува и мултимедијалниот систем со 8-инчен дисплеј на допир, кој е лесен и интуитивен за користење. Сепак, тој се добива само со доплата, односно во подобро опремените модели, а во движење ги преферираме системите кои се управуваат со контролер, како оној во BMW X1. Воедно, со доплата се добива и камера за движење назад, која сметаме дека е морална кај Tiguan - големите C столбови значително ја намалуваат прегледноста.
 
Прилично економични мотори, но превисока цена
Tiguan e опремен со веќе познатите TSI и TDI единици на VW. Сите се меѓу најдобрите во класата кога е во прашање потрошувачката, но препорачуваме да ги избегнете основниот дизел со 110 КС и бензинецот со 125 КС, бидејќи прилично тешко се снаоѓаат со повисоката маса на Tiguan. 
 
Наш избор е 2.0 дизелот со 150 КС, кој е доволно еластичен и на повисоки брзини, а троши околу 8 литри во град за моделот со погон на предни тркала, односно скоро 10 литри за моделот за погон на сите четири, односно околу 6, односно 7 литри на отворено. Бензинецот со 150 КС пак троши 1,5 до 2 литри повеќе од дизелот и го препорачуваме на оние кои не поминуваат премногу километри годишно, бидејќи е за околу 3.000 евра поевтин.
 
Кој модел и да го одберете, цената на Tiguan ќе биде повисока од скоро сите директни конкуренти и тоа за неколку илјади евра. Воедно, доплатите не се многу евтини, а и трошоците за сервисирање се малку повисоки. На испитувањата за доверливост, VW редовно е на долниот дел од листата, па може да се очекуваат и малку повисоки трошоци за поправки. 
 
Всушност, со цената Tiguan скоро да навлегува и во премиум сегментот, што е веројатно главната пречка за овој инаку солиден SUV. Тој нуди навистина многу простор и флексибилност во кабината и има удобно и рафинирано возење, но многу конкуренти, како на пример Peugeot 3008 и Kia Sportage, ги нудат скоро истите квалитети, за помалку пари. Volkswagen Tiguan е одличен пример за добар, но „преценет“ автомобил.
 
 
НИВОA НА ОПРЕМА
 
 
 
 
1-во ниво | TRENDLIVE
  • Челични тркала 6.5 J x 17 со поклопци Trendline, Гуми 215/65 R17
  • Браници во боја на каросерија, долните делови црни, 16 степени, Basic
  • Предни светла, халогени, со трепкачи под непрофилирано стакло
  • Задни светла во LED изведба, Basic
  • Зелени термоизолациони стакла
  • Обложување на седиштата во штоф, "MIcrodots"
  • Стандардни предни седишта
  • Автоматски клима уред Climatronic, 3 зонско регулирање на температурата
  • Радио Composition Color (6.5" Колор екран чувствителен на допир, SD, Aux in, 4x20W, 8 звучници)
  • Поврзување со Bluetooth и USB
  • Радио Composition Media (8" Колор екран чувствителен на допир, Bluetooth, USB компатибилен со iPhone, SD, 4x20W, 8 звучници)
  • Мултифункционален кожен волан
  • Мултифункционален кожен волан со типтроник (за моделите со DSG менувач)
  • Пакет Технологија со Front Assist, функција за итно сопирање во град, Lane Assist, Пакет Light& Sight со функција Coming home/Leaving home
  • Пакет Технологија со адаптивен темпомат до 210 Km/h, Front Assist, функција за итно сопирање во град, Lane Assist, Пакет Light&Sight со функција Coming home/Leaving home
  • Асистент за долги светла Light assist
  • Паркинг сензори напред и назад Park Pilot
  • Светла за магла напред со статичко осветлување во свиоци
  • Пакет огледала (Сензори за светло и дожд, автоматско активирање на предните светла со одделни дневни светла и функција "Coming home/Leaving home", електрично преклопливи ретровизори)
  • Резервно тркало, челично, помошно, со варијабилен под во багажникот, алат и дигалка
  • Адаптивна контрола на подвозје DCC (за 2.0 TSI 230 DSG 4MOTION)
 
 
2-ро ниво | COMFORTLINE 
Содржи се што има Tredline, плус:
  • Автоматски клима уред Climatronic, 3 зонско регулирање на температурата
  • Радио Composition Color (6.5" Колор екран чувствителен на допир, SD, Aux in, 4x20W, 8 звучници) 
  • Асистент за долги светла Light assist 
  • Паркинг сензори напред и назад Park Pilot 
  • Светла за магла напред со статичко осветлување во свиоци
  • Алу фелни "Montana" 6.5 J x 17, Гуми 215/65 R17
  • Кровни шини, црни
  • Светла за магла напред со статичко осветлување во свиоци
  • Задните стакла 65 % затемнети
  • Обложување на седиштата во штоф, "Rhombus" 
  • Комфорни предни седишта 
  • Лумбарна поддршка напред
  • Целосно преклоплив наслон на совозачкото седиште 
  • Преклопливи масички на грбот од предните седишта 
  • Џебови на грбот од предните седишта 
  • Фиоки под предните седишта

 

3-то ниво | HIGHLINE 
Содржи се што има Comfortable, плус:
  • Мултифункционален кожен волан со типтроник (во зависност од моделот)
  • Мултифункционален кожен волан
  • Пакет Технологија со Front Assist, функција за итно сопирање во град, Lane Assist, Пакет Light& Sight со функција Coming home/Leaving home 
  • Алу фелни "Kingston" 7 J x 18, Гуми 235/55 R18
  • Кровни шини, сребрени елоксирани 
  • Браници во боја на каросерија, долните делови црни, централните делови гранитно сиви металик, 16 степени, Style
  • Задни светла во LED изведба, High, темно црвени
  • Декоративни елементи "Dark grid" на инструмент таблата и на вратите
  • Обложување на седиштата во Арт-велур/штоф
  • Топ Комфорни предни седишта 
ПРЕДНОСТИ
• Пространа и флексибилна кабина
• Задната клупа е комфорна и има наслони кои се навалуваат
• Багажникот е меѓу најголемите во класата (520 литри)
• Штедливи дизел и бензински мотори
• Удобно, тивко и рафинирано возење
НЕДОСТАТОЦИ
• Многу висока цена
• Ентериерот не остава впечаток на толку скап автомобил
• Динамиката не е на нивото на некои „спортски“ настроени конкуренти


Спореди со предности и недостатоци на друг модел.


 

Учествувајте во изборот на автомобил на годината

ДАЛИ ВИ СЕ ДОПАДНА ?

Досега гласале посетители.




Споделете го вашето мислење или видете што другите мислат за Volkswagen Tiguan  

Ѕвер на патиштата...
Напишан од Македонец  пред  околу 41 месеци
   
КОМЕНТАРИ - СТРАНА  1 од 1
 

Вашето име


Коментар



Нашата редакција остро се противи на верски, расистички и национални коментари. Сите непристојни коментари ќе бидат отстранети.


 
Најпопуларни во класата
 
Nissan Qashqai
 
Nissan Qashqai
21590 - 36590
Ford Kuga MCA
 
Ford Kuga MCA
23300 - 48300
Citroën C5 Aircross - 2019
 
Citroën C5 Aircross - 2019
21990 - 37390
 
Најпопуларни автомобили
 
 
SUV Компактни
 
Citroën C5 Aircross - 201921990 €
Ford Kuga MCA23300 €
Great Wall Hover H5 12034 €
Hyundai Tucson17777 €
Hyundai Tuscon - 201818990 €
Jeep Compass - 201725000 €
Jeep Renegade23000 €
KIA Sportage - 201716950 €
Mitsubishi Eclipse Cross23980 €
Nissan Qashqai21590 €
Opel Grandland X - 201823525 €
Peugeot 300822490 €
Renault Koleos - 201734500 €
Seat Ateca - 201720041 €
Ssang Yong Korando17200 €
 
Може да ве интересираат и следните класи на автомобили
 
SUV - МАЛИ       SUV - КОМПАКТИ       SUV - ГОЛЕМИ       
 

Одберете друг автомобил
     

Volkswagen

www.vw.com.mk

Импортер за Македонија
Порше Македонија

Тел: 02 / 2 626 - 266

Адр: бул. Босна и Херцеговина бб

Работно време:  08:00 -17:00
сабота:  09:00 -14:00


Матични фотографии за моделот


 
Заради поголема доверливост при барање на Тест возење, ве молиме пополнете ги следните полиња:
   
Име и презиме  
Возраст

 
Град  
Контакт телефон  
Моментално возам

 
 
 


Други Volkswagen модели
Amarok Arteon
Caddy Caddy Combi
Caddy Furgon Caddy Maxi
Carravelle Crafter
e-Up! Golf 8 - 2019 *
Golf 8 GTE - 2018 Golf GTD
Golf GTE Golf GTI
Golf R Golf VII
Multivan Passat
Passat Alltrack Passat Variant
Polo Polo GTI
T-Cross - 2018 Tiguan
Tiguan Allspace Touareg - 2019
Touran Transporter Furgon
Transporter Комби Transporter Патар
Transporter Шасија T-Roc - 2018
Up!





Одберете друг автомобил
 
 

koli.com.mk на Facebook