дома home avtomobili kola koli половни avtomobil kola koli тестови avtomobil kola koli новости avtomobil kola koli магазин avtomobil kola koli совети avtomobil kola koli видеа avtomobil kola koli фотографии avtomobil kola koli мотоспорт avtomobil kola koli форум avtomobil kola koli
  ПРОНАЈДИ НОВ АВТОМОБИЛ         НАЈНОВИ МОДЕЛИ         НАЈПОПУЛАРНИ        ТЕСТ        ПРЕМИЕРА        ВОЗЕВМЕ        СПОРЕДБИ        САЕМИ        ИДНИ МОДЕЛИ
Насловна > Нови автомобили > Peugeot > Peugeot 2008 > Краток опис за моделот
Peugeot 2008 Peugeot 2008
Spodeli
Опис на моделот
НОВОСТИ
ТЕСТ
КРАТОК ОПИС
 
Нов Автомобил / Инфо
ЦЕНИ И ОПРЕМА
ОПРЕМА (*.pdf)
 
Мултимедиjа
ФОТОГРАФИИ
ВИДЕО
 
Половен автомобил
ПОЛОВНИ
 
Ваше мислење
КОМЕНТАРИ

Информации за автомобилот
од 16290
веќе од 271 € месечно
преку NLB Лизинг, на 6 години
 
Детална табела со цени
ВКУПНА
ОЦЕНКА
5.4
Изглед
5.5
Перформанси
2.5
Возна динамика
4
Зад управувачот
5
Удобност
5.5
Простор и практичност
5.5
Квалитет и доверливост
5.5
Цена/Опрема
5.5
Трошоци за користење
7.3
Безбедност и сигурност
8
 
Спореди со оценки на друг автомобил

Модерни линии, преточени во функционален мини SUV

Со динамичниот, разигран дизајн однадвор, 2008 задава инстантен удар на „лепотаните“ во класата, но францускиот модел нуди функционалност и пространост како посериозните модели!


Моторизацијата ја сочинуваат два бензински и три дизел мотори. Основните два агрегати, односно бензинецот со 82 КС и дизелот со 68 КС не нудат којзнае какви перформанси и се наменети за оние што ќе ја ценат ниската потрошувачка. Најдобар избор се чини е дизелот со 92 КС, кој не заостанува драстично во однос на перформансите на посилниот дизел, а е поеластичен од бензинецот со 120 КС.

 
На пат, 2008 се однесува доволно стабилно и има добар контакт со подлогата, иако забележително се навалува во кривините. Возењето е удобно, во манир на прав Французин, додека моторите се тивки и рафинирани. При повисоки брзини се слуша малку повеќе звук од ветерот, но така е кај скоро сите модели во класата. Единствен поголем недостаток, ако можеме така да го наречеме, е недостатокот на погон на сите четири тркала, но и така ретко кој од купувачите ќе излезе со овој автомобил на терен.
 
Во кабината, простор има на претек и на предните и на задните седишта, особено во делот за главата на патниците. Багажникот брои одлични 360 литри, додека со спуштањето на задната клупа се добива целосно рамен под. Низ кабината има доволно места за одлагање ситници. Возачот сепак ќе треба да се навикне на пониско поставениот волан, кој ако се дигне повисоко го ограничува погледот кон инструмент таблата, која е поставена над него. Другите команди се одлично поставени, додека прегледноста е солидна со оглед на класата и формата на каросеријата.
 
Основниот модел Access е опремен со целосна опрема за безбедноста и електроника, но нема клима ниту аудио уред, ставки за кои треба да се посегне кон второто ниво на опрема Active. Цената е малку повисока во однос на главните конкуренти, но 2008 има квалитетна кабина и квалитетна изработка, додека моторите се најекономични во класата, а тоа особено важи за еHDi дизелите, кои се задоволуваат со 5,5 литри потрошувачка на дизел во градски услови. Голема пофалба заслужува и извонредниот Start&Stop систем, кој е еден од најрафинираните кој сме го пробале досега.
 
Динамичен и модерен однадвор, со вистински квалитети однатре, 2008 е вистинско освежување во класата на малите SUV-а, каде досега или се бираше стил (Nissan Juke) или функционалност (Skoda Yeti). Најдоброто од двата света има малку повисока цена, која навлегува во компактната класа, но затоа, барем во поглед на пространоста, 2008 не заостанува зад тие модели. Навистина, на почеток цената се чини малку повисока, но 2008 има доволно адути да ја оправда. Вози одлично, има супер пространа кабина и е оддалечен од подлогата, што е добитна комбинација за нашите патишта, полни со дупки и високи тротоари.
 
 
 
НИВОА НА ОПРЕМА
 
 
 
 
1-во ниво | ACTIVE
  •  ABS - Систем против пролизгување
  •  ESP - Електронска контрола на стабилност
  •  AFU - Помош при нагло сопирање
  •  REF - Електронска распределба на силата на кочење
  •  Регулатор на брзината (темпомат)
  •  2 предни воздушни перници, 2 странични воздушни перници и
  •  2 странични воздушни завеси
  •  Сензор за појаси
  •  Детектор за притисок во пневматик
  •  Варијабилен серво управувач подесив по висина и длабочина
  •  Електрични подигнувачи на предните стакла
  •  Централно заклучување со далечинско управување
  •  LCD екран во бела боја
  •  Патен компјутер
  •  Автоматско заклучување на возилото при тргнување
  •  Висинско подесување на возачко седиште
  •  Преклопна и деллива задна клупа 2/3 - 1/3 со 3 наслони за глава, 2 ISOFIX приклучоци за седиште
  •  Подготовка за радио со антена
  •  Тркала со челични наплатки 15”пневматик 195/65R15 раткапна LODE”
  •  Резервно тркало со намалени димензии
  •  Рачки и ретровизори во боја на возилото
  •  Надолжни кровни носачи во сива боја
  •  Hill Assist
  •  Заден споилер
  •  Електрично подесиви ретровизори со греење
  •  3D LED задни светла
  •  LED дневни светла
  •  Мануелен клима уред
  •  Touch screen + 6 звучници + команди на управувач + USB + Bluetooth + USB и AUX излез
  •  Управувач пресвлечен со кожа
  •  Челични наплатки 16” пневматик 195/60/ R16 наплатки “SILICE”
  •  Предни светла за магла, детали во хром во ниво на предни

 

 
2-ро ниво | ALLURE
 
Содржи се што има ACTIVE, плус:
  •  Автоматски двозонски клима уред
  •  Електрични подигнувачи за задни стакла - One touch
  •  Ретровизори со преклопување
  •  Инструмент табла со LED осветлување
  •  Пакет на прегледност (автоматски бришачи со сензор за дожд + автоматско активирање на светла
  •  Заден сензор за паркирање
  •  Спортски седишта во комбинација скај и платно
  •  Заштита на преден и заден браник, заштита на багажен простор
  •  Хромирани капаци на ретровизори
  •  Хромирана предна решетка
  •  Заден спојлер со хромиран завршеток
  •  Странични хромирани лајсни на прозорите
  •  Дополнително затемнети задни стакла
  •  Алуминиумски наплатки 16” “AQUILA” пневматик 195/60/ R16
  •  Фарови за магла со функција за дополнително осветлување во агол 

 

3-то ниво | GT LINE
Содржи се што има ALLURE, плус:
  •  GRIP CONTROL - адаптибилен систем против пролизгување на погонските тркала, за возење по разни услови
  •  Алуминиумски фелни 17” “ERIDAN BRILLIANT” (црна сјај)205/50/ R17
  •  GT LINE ознаки на возилото
  •  Оквир во црна боја и решетка на ладилникот во темнен хром со PEUGEOT натпис во црвена боја
  •  Капаци на ретровизори во “Црна Perla”
  •  LED амбиентално осветлување од внатрешната страна на кровот
  •  Заштита на преден и заден браник од нерѓосувачки челик INOX
  •  Надолжни кровни носачи во црна боја
  •  Кровен споилер на задниот дел во црна сјајна боја
  •  Спортски алуминиумски педали и хромирани украси на издувот интегрирани во заштитниот дел на браникот
  •  Инструмент табла со LED црвено осветлување
  •  Оквири со црна сјајна лајсна и задни странични украсни лајсни во црна сјајна боја
  •  GT LINE спортски седишта од комбинација TEP кожа и ткаенина шиена со црвен штеп
  •  GT LINE рачка на менувач рачки за затварање со црвен штеп
  •  GT LINE спортски управувач преслечен во перфорирана кожа зашиен со црвен штеп со хромиран завршеток
  •  Детали во црна сјајна боја во ниво на предните светла за магла
ПРЕДНОСТИ
• Пространа кабина, голем багажник
• Удобно возење
• Ултра економичен дизел мотор
• Солидни возни својства
• Рафинирани мотор
НЕДОСТАТОЦИ
• Висока цена
• Нема клима и аудио уред во основниот модел
• Воланот во некои конфигурации ги попречува инструментите


Спореди со предности и недостатоци на друг модел.


 

Учествувајте во изборот на автомобил на годината

ДАЛИ ВИ СЕ ДОПАДНА ?

Досега гласале посетители.




Споделете го вашето мислење или видете што другите мислат за Peugeot 2008  

ima Japonski karakter,,, rezervoarot za gorivo e od shoferskata strana shto karakteristika za Japonskite vozila..
Напишан од Djoni  пред  околу 28 месеци
vo plan sum da kupam eden suv 2008 mi se dopaga ubav e ,a toa sto nema klima I radio toa sramota od kompanijata za tie pari eeexxxx,treba poklon da gi davaaat
Напишан од jovan  пред  околу 37 месеци
NE PRERERIRAM FRANCUSKA KOLA
Напишан од NE PRERERIRAM FRANCUSKA KOLA  пред  околу 62 месеци
ubav e
Напишан од nikoj  пред  околу 76 месеци
   
КОМЕНТАРИ - СТРАНА  1 од 1
 

Вашето име


Коментар



Нашата редакција остро се противи на верски, расистички и национални коментари. Сите непристојни коментари ќе бидат отстранети.


 
Најпопуларни во класата
 
Mitsubishi ASX
 
Mitsubishi ASX
13980 - 23980
Dacia Duster - 2018
 
Dacia Duster - 2018
12840 - 18650
Suzuki Vitara
 
Suzuki Vitara
14980 - 25970
 
Најпопуларни автомобили
 
 
SUV мали
 
Citroën C3 Aircross13490 €
Citroën C4 Cactus13590 €
Dacia Duster - 201812840 €
Fiat 500X CityLook15980 €
Hyundai Kona - 201818416 €
KIA Stonic - 201812990 €
Mitsubishi ASX13980 €
Nissan Juke16500 €
Opel Crossland X - 201816642 €
Opel Mokka X18438 €
Renault Captur15850 €
Seat Arona - 201815804 €
Škoda Karoq - 201818120 €
Suzuki S-Cross15900 €
Suzuki Vitara14980 €
Volkswagen T-Roc - 201820242 €
 
Може да ве интересираат и следните класи на автомобили
 
SUV - МАЛИ       SUV - КОМПАКТИ       SUV - ГОЛЕМИ       
 

Одберете друг автомобил
     

Peugeot

www.peugeot.com.mk

Импортер за Македонија
Еуроимпекс

Тел: 02 / 3 111 - 000

Адр: Ул. Трета Македонска бригада бр. 72

Работно време:  08:00 - 18:00
сабота:  09:00 - 14:00


Матични фотографии за моделот


 
Заради поголема доверливост при барање на Тест возење, ве молиме пополнете ги следните полиња:
   
Име и презиме  
Возраст

 
Град  
Контакт телефон  
Моментално возам

 
 
 


Други Peugeot модели
108 2008
208 208 GTi
3008 301
308 308 GTi
308 SW 5008 - 2018
508 508 - 2019
508 RXH 508 SW
Boxer Expert
Expert Tepee Partner
Partner Tepee Rifter - 2018
Traveller - 2018





Одберете друг автомобил
 
 

koli.com.mk на Facebook