дома home avtomobili kola koli половни avtomobil kola koli тестови avtomobil kola koli новости avtomobil kola koli магазин avtomobil kola koli совети avtomobil kola koli видеа avtomobil kola koli фотографии avtomobil kola koli мотоспорт avtomobil kola koli форум avtomobil kola koli
  ПРОНАЈДИ НОВ АВТОМОБИЛ         НАЈНОВИ МОДЕЛИ         НАЈПОПУЛАРНИ        ТЕСТ        ПРЕМИЕРА        ВОЗЕВМЕ        СПОРЕДБИ        САЕМИ        ИДНИ МОДЕЛИ
Насловна > Нови автомобили > Mazda > Mazda 6 > Краток опис за моделот
Mazda 6 Mazda 6
Spodeli
Опис на моделот
НОВОСТИ
ТЕСТ
КРАТОК ОПИС
 
Нов Автомобил / Инфо
ЦЕНИ И ОПРЕМА
ОПРЕМА (*.pdf)
 
Мултимедиjа
ФОТОГРАФИИ
ВИДЕО
 
Половен автомобил
ПОЛОВНИ
 
Ваше мислење
КОМЕНТАРИ

Информации за автомобилот
од 30980
веќе од 516 € месечно
преку NLB Лизинг, на 6 години
 
Детална табела со цени
ВКУПНА
ОЦЕНКА
6.4
Изглед
6.5
Перформанси
7
Возна динамика
6.3
Зад управувачот
6
Удобност
5.5
Простор и практичност
5
Квалитет и доверливост
7
Цена/Опрема
6
Трошоци за користење
6
Безбедност и сигурност
8.5
 
Спореди со оценки на друг автомобил

Спортска, но недоволно удобна

Поагресивна во секоја наредна изведба, 6-ката на Mazda секако предизвикува воздишки кога ќе помине... Но, дали предизвикува воздишки додека се вози?


Прецизното управување и агилната шасија секако дека ќе донесат насмевка на лицето и на најпребирливите возачи. Новите SkyActiv мотори нудат солидни перформанси и самата природа на тоа како ја испорачуваат силата (на повисоките вртежи), дополнително ја зголемува забавата во возењето. Треба ли да споменуваме дека и менувачот е хируршки прецизен? И дека сите команди се ергономски поставени и секогаш на дофат на раката? Ова е Mazda, не заборавајте.

Сепак, не е се така сјајно. Возењето е неочекувано тврдо, а на повисоки брзини, 6-ката дури и потскокнува! Секако, нешто што не се очекува од еден модел од средната класа. Моторите, иако работат исклучително мазно, скоро без вибрации, се за влакно побучни од она што би сакал сопственикот на вакво возило. А, на ова се надополнува и просторот на задната клупа, особено во пределот за главата, каде има премалку простор, или, помалку од она што го нудат конкурентите. Багажникот брои 483 литри, што е солидно и веројатно повеќе отколку што некогаш ќе му треба на сопственикот, но, повторно е помалку од она што го нудат скоро сите конкуренти. 
 
Она на кое е посветено најмногу внимание, е новата моторизација. На хартија, моторите ветуваат исклучително ниска потрошувачка, било дали се работи за бензинците или за дизелите. Сепак, во реалноста, ова не е воопшто така, што особено важи за бензинците, кои трошат 2-3 литри повеќе отколку фабричките податоци. Ова и натаму е добра бројка, но е далеку од она што го има ветено Mazda, што е мало изненадување.
 
На крај, како и секогаш, Mazda 6 е позиционирана повисоко во сегментот, па нормално има и повисока цена. Опремата е богата уште во основните модели, додека квалитетот во кабината одличен, а веќе е добро познато како Mazda поминува на тестирањата за доверливост – секогаш е при врвот.
 
Секако, надворешниот дизајн изгледа привлечно и неодоливо, но Mazda 6 не е комплетниот автомобил што некогаш беше. Всушност, денес, во средната класа, купувачите обрнуваат многу повеќе внимание на удобноста, отколку на возните својства... Или, пак, можеби ние грешиме и сакаат автомобилот да е пред се забавен за возење? Како и да е, на Вас е да одлучите!
 
 
 
 
НИВОA НА ОПРЕМА
 
 
 
 
1-во ниво | CHALLENGE
 
СИГУРНОСТ И БЕЗБЕДНОСТ
  • G-Vectoring Control-динамична активна контрола на движењето за поголема стабилност
  • МRCC-Mazda Radar Cruise Control радарски систем кој се адаптира за оптимално одржување и регулирање на зададената брзина од 0 до 200км на час. Во дополнување следи и одржува определено растојание до возилото што е напред, притоа вклучувајќи ги кочниците доколку тоа е потребно.
  • MRCC Stop&Go запирање до 0 км/ч и со притискање на педалата за гас за автоматско враќање во претходно зададената брзина
  • SKYACTIV BODY – лесна и цврста метална структура со висока издржливост од 1800 МРа и револуционерен метод на поврзување и заварување на каросеријата
  • ABS/EBD/EBA – антиблокирачки систем за кочење со уред за распределување на силата на кочење и уред за кочење во случај на нужда
  • DСS/ТСS – Системи за контрола на патеката на движење, пролизгувањето и стабилноста
  • Систем што спречува судар кога се вози во градски услови и брзина од 4 до 80км/ч SCBS-F/+претходно AEB
  • BSM- радарен систем за следење на мртвиот агол-распознава автомобили, кои се приближуваат со брзина од 30км/ч или повеќе, го известува возачот со предупредувачки индикатор и звучен сигнал.
  • LKA (Lane Keep Assist) – Систем koj го следи отклонувањето од лентата со звучен сигнал, вибрација и корекција на воланот.
  • HBC- систем за автоматско управување на кратки и долги светла во зависност од сообраќајот.
  • Предни двојни воздушни перничиња – предни, странични перничиња,предни и задни воздушни завеси.
  • Автоматски сигурносни ремени во три точки на сите места за седење,предните со затегачи и ограничувачи на силата на затегнување.
  • ISOFIX – Систем за поставување на детско седиште на задните надворешни места за седење.
  • ESS (Emergency Stop Signal) – автоматско вклучување на 4-те жмигавци и СТОП сигнал при нагло запирање.
  • HHA (Hill Hold Assist) – систем за помош при тргнување на нагорнина.
  • TPMS – систем за следене на притисокот во гумите.
  • Автоматско заклучување на вратите ADL со опции за поставување и избор на функционалност.
  • Можност за деактивирање на совозачката предна воздушна перница.
  • Звучно предупредување за не поставен колан-возач, совозач и задните седишта.

 

НАДВОРЕШНОСТ
  • Антена на покривот тип “перка на ајкула” (само кај Спорт Комби).
  • Халогени дневни светла
  • Халогени дневни светла
  • LED основни светла, со систем за миење под притисок.
  • Странични ретровизори и рачки на вратите во боја на каросеријата.
  • Ретровизори со електрично регулирање, греење и преклопување со интегрирани LED трепкачи.
  • Двоен ауспух со хромирани издуви.
  • LED задни комбинирани светла
  • 17” алуминиумски бандажи Mazda Dark Grey , со гуми 225/55/17

 

ВНАТРЕШНОСТ
  • OPTITRON-LED позадинско осветлување на контролните уреди на шалтаблата во боја “Бела Месечина” со регулација на јачината
  • Телескопски волан со регулација по височина и длабочина
  • Електрична рачна сопирачка
  • Каrakuri-автоматизирана ролетна за багажниот простор
  • Кожна апликација на таблото и централната конзола со внатрешно шиење и во боја на ентериерот
  • Кожен менувач со рачен шев
  • Кожен управувач со рачно надворешно шиење
  • HMI- интерактивен џоистик за управување на системот поставен на конзолата помеѓу предните седишта, со одделно копче за регулирање на звукот
  • Склоплива и деллива задна клупа 60:40
  • Централен потпирач за раце на предните седишта со место за чаши
  • Централен потпирач за раце на задните седишта со место за две чаши
  • Предни и задни стакла со електрично управување/подигање од страната на возачот со еден допир, функција за тајмер кај возачот
  • Касета со осветлување и непречено отворање
  • Џебови на вратите/кај возачот,совозачот и одзади
  • Рачно регулирање на позицијата, наклонот и височината на седиштето на возачот
  • Рачно регулирање на лумбалната поддршка на седиштето на возачот
  • Рачно регулирање на позицијата, наклонот и височината на совозачот
  • 3D текстил-црн
  • Џеп на седиштето од позади/кај возачот и совозачот
  • Предна централна конзола со кутија за предмети

 

УДОБНОСТ И КОМФОР
  • Автоматски двозонски клима уред со воздушни цевки за задните седишта
  • HEAD-UP дисплеј со проекција за активно возење со распознавање на патните знаци/дисплеј за предупредување во боја кој ја покажува брзината на автомобилот, предупредувањата и навигација
  • 8” Touch Screen дисплеј со висока резолуција, интегриран над централната конзола на таблото-со приказ на аудио системот,навигацијата, настројки и др.
  • Радио/CD,TFT, дисплеј во боја, HMI управување, 6 звучници,Bluetooth
  • Eлектромагнетно појачување на управувачот во зависност од брзината на возење
  • Безконтактно стартување и гаснење на моторот со копче на конзолата
  • Централно заклучување со далечинска контрола на клучот
  • AUTO HOLD функција-задржување на автомобилот независно дали е слободна педалата за сопирање (само кај автоматски менувач) Се деактивира автоматски при притискање на педалата за гас.
  • i-Stop-систем за гасење и рестартирање на моторот при запирање или задржување на сопирачката
  • Coming/Leaving home-одложено гаснење на светлата
  • Автоматско вклучување на фаровите- сензор за светло
  • Mazda Info Display-борд компјутер (борд компјутер, ,обртомер,индикатор за гориво, температура за моторот и системи за безбедност
  • Внатрешно осветлување со непречено гаснење
  • Штитници од сонце со вградени огледала за возачот и совозачот
  • Заштитна вертикална ролетна мрежа над задните седишта за моделите Спорт Комби
  • Надложни метални сребрени шини/ само кај Спорт Комби.

 

2-ро ниво | REVOLUTION
Содржи се што има CHALLENGE, плус:
  • Електромагнетно огледало за обратно гледање
  • Дополнително USB и 12V приклучок
  • Греачи за вертобранското стакло и одмрзнување на брисачите
  • LED дневни светла
  • LED адаптивен систем на предните светла
  • Ретровизори со електрично регулирање,греење и автоматско склопување со интегрирани LED трепкачи
  • Преден и заден парктроник-8 сензорен систем кој го помага паркирањето со звучно и визуелно предупредување на основниот екранv камера во боја- за гледање наназад
  • Sport копче за побрз пренос на брзините (кај бензинскиот мотор)
  • Греење на воланот со тајмер за автоматско исклучување по 30 минути.
  • Греење на предните седишта- 3 степенско со електронско управување

 

3-то ниво | EVOLUTION
Содржи се што има REVOLUTION, плус:
  • Систем за спречување судир при движење наназад со брзина од 2 до 8км/ч/ SCBS-R/
  • 7” цветен TFT дисплеј интегриран во уредите на инструмент таблата пред возачот
  • HiFi аудио систем со 11 звучници, Surround Stage и Аudio
  • Pilot систем за динамично ...
  • Перки за промена на брзините на воланот (само за 194 и 184 кс) автоматски менувач
  • Двојни стакла на предните врати
  • Камера во боја со 360 степени преглед на околината на возилото
  • Smart Key-безконтактно отклучување на вратите, заклучување и задвижување на моторот без клуч
  • LED matrix 20 сегментни адаптивни светла/ALH/
  • LED задни комбинирани светла со специјален дизајн

 

4-то ниво | ULTIMATE

Содржи се што има EVOLUTION, плус:
  • Ентериер во кожа (црн или “бурбонска ванила) со перфорирана кожа во средината
  • Вентилација на предните седишта/возачко и совозачко/, 3 степенско со електронско управување
  • Греење на задните седишта- 3 степенско со електроснко управување
  • Електронско регулирање на позицијата, наклонот и височината на седиштето на возачот+ меморија на две позиции поврзани со клучот
  • Електронско регулирање на лумбалната функција на седиштето на возачот
  • Електронско регулирање на позицијата, наклонот и височината на предното седиште на возачот
 
 
5-то ниво | TAKUMI
Содржи се што има ULTIMATE, плус:
  • SEN WOOD - апликации на шалт таблата и врата направена од природно дрво кое расте Јапонија.Од ова дрво се произведени познатите традиционални TAIKO тапани, како и дршката на познатите FENDER гитари,кои ги користат најдобрите гитаристи во светот
  • Ultrasuide® - апликација кафеава алкантара на контролната табла и вратите
  • Кафена Napa - кожа со врвен квалитет
  • Кристално електрохроматско огледало без рамка
  • Панорамски сончев кров
  • Рачно зашиен кожен волан
  • LED внатрешно осветлување со подесување на осветленоста од 3 степени од менито
  • LED амбиентално осветлување на возачките и совозачките нозе за двете седишта на задното седиште
  • LED амбиентални светла над потпирачот за рака и држачи за чаши
  • Црн таван и столбови на вратите
  • Мека тапацир во касетата
  • Gun metal - предна декоративна решетка
  • 19 “алуминиумски тркала TAKUMI - GUN Metal со гуми 225/45/19
ПРЕДНОСТИ
• Солидни возни својства
• Рафинирани и економични мотори
• Одлична ергономија
НЕДОСТАТОЦИ
• Претврдо возење
• Недоволно простор за глава на задната клупа
• Висока цена


Спореди со предности и недостатоци на друг модел.


 

Учествувајте во изборот на автомобил на годината

ДАЛИ ВИ СЕ ДОПАДНА ?

Досега гласале посетители.




Споделете го вашето мислење или видете што другите мислат за Mazda 6  

ЈАПОНСКО САМО И ШВЕДСКО СЕ ДРУГО Е ГОЛА ВОДА
Напишан од ЈАПОНСКО САМО И ШВЕДСКО СЕ ДРУГО Е ГОЛА ВОДА  пред  околу 58 месеци
JAPONSKO SAMO SE DRUGO E GOLA VODA
Напишан од JAPONSKO SAMO  пред  околу 58 месеци
1-СЕКОГАШ НА ПРВО МЕСТО ЈАПОНЕЦОТ ПОТОА ДРУГИТЕ
Напишан од 1-СЕКОГАШ НА ПРВО МЕСТО ЈАПОНЕЦОТ ПОТОА ДРУГИТЕ  пред  околу 60 месеци
Mazda sie mazda
Напишан од Mazda sie mazda  пред  околу 62 месеци
Mazda sie mazda
Напишан од Mazda sie mazda  пред  околу 62 месеци
   
КОМЕНТАРИ - СТРАНА  1 од 2
 

Вашето име


Коментар



Нашата редакција остро се противи на верски, расистички и национални коментари. Сите непристојни коментари ќе бидат отстранети.


 
Најпопуларни во класата
 
Toyota Camry - 2019
 
Toyota Camry - 2019
30190 - 36690
Renault Talisman
 
Renault Talisman
25000 - 45600
Škoda Superb
 
Škoda Superb
22600 - 38380
 
Најпопуларни автомобили
 
 
Семејни седани
 
Citroën C518900 €
Ford Mondeo23100 €
Hyundai i4024800 €
KIA Optima24550 €
Peugeot 50822280 €
Renault Talisman25000 €
Škoda Superb22600 €
Toyota Camry - 201930190 €
Volkswagen Passat29408 €
 
Може да ве интересираат и следните класи на автомобили
 
СРЕДНА КЛАСА       ПРЕМИУМ - СРЕДНА КЛАСА       СРЕДНО - ВИСОКА КЛАСА       ВИСОКА КЛАСА       
 

Одберете друг автомобил
     

Mazda

www.mazda-mk.mk

Импортер за Македонија
Стар Моторс

Тел: 02 / 3070 - 166

Адр: ул. Скупи бб

Работно време:  08:00 - 20:00
сабота:  09:00 - 14:00


Матични фотографии за моделот


 
Заради поголема доверливост при барање на Тест возење, ве молиме пополнете ги следните полиња:
   
Име и презиме  
Возраст

 
Град  
Контакт телефон  
Моментално возам

 
 
 


Други Mazda модели
2 3
3 - 2019 * 3 Sedan
3 Sedan - 2019 6
6 Adventure 4x4 6 Sport Combi - 2017
CX-3 CX-5
CX-9 - 2015 MX-5





Одберете друг автомобил
 
 

koli.com.mk на Facebook