дома home avtomobili kola koli половни avtomobil kola koli тестови avtomobil kola koli новости avtomobil kola koli магазин avtomobil kola koli совети avtomobil kola koli видеа avtomobil kola koli фотографии avtomobil kola koli мотоспорт avtomobil kola koli форум avtomobil kola koli
  ПРОНАЈДИ НОВ АВТОМОБИЛ         НАЈНОВИ МОДЕЛИ         НАЈПОПУЛАРНИ        ТЕСТ        ПРЕМИЕРА        ВОЗЕВМЕ        СПОРЕДБИ        САЕМИ        ИДНИ МОДЕЛИ
Насловна > Нови автомобили > Peugeot > Peugeot 301 > Краток опис за моделот
Peugeot 301 Peugeot 301
Spodeli
Опис на моделот
НОВОСТИ
ТЕСТ
КРАТОК ОПИС
 
Нов Автомобил / Инфо
ЦЕНИ И ОПРЕМА
ОПРЕМА (*.pdf)
 
Мултимедиjа
ФОТОГРАФИИ
ВИДЕО
 
Половен автомобил
ПОЛОВНИ
 
Ваше мислење
КОМЕНТАРИ

Информации за автомобилот
од 10990
веќе од 183 € месечно
преку NLB Лизинг, на 6 години
 
Детална табела со цени
ВКУПНА
ОЦЕНКА
5.0
Изглед
4
Перформанси
3.5
Возна динамика
2.7
Зад управувачот
4.7
Удобност
5
Простор и практичност
6
Квалитет и доверливост
4.5
Цена/Опрема
6.5
Трошоци за користење
6
Безбедност и сигурност
7
 
Спореди со оценки на друг автомобил

Простор и удобност од средната класа, по цена на ниска класа!

Дизајн однадвор и простор однатре како многу поголем Peugeot, а цена пониска и од ниската класа. Згора на тоа, специјално е развиван за нашите патишта и услови на експлоатација –301 е новиот бестселер на Peugeot.


Моторизацијата ја сочинуваат два бензинци и еден дизел. Основниот бензинец со 72 КС е добар само за низ град и губи сила на автопат, а на автомобилот најдобро му прилега дизелот со 92 КС, кој лесно повлекува уште од пониските вртежи.

 
Возењето е пред се удобно, а стабилноста е солидна и при повисоки брзини. Сепак, 301 заостанува зад поскапите седани кога се динамиката и агилноста во прашање, а и звучната изолација е послаба, особено на повисоки брзини, кога се слуша повеќе звук од ветерот и гумите. 
 
Кабината е исклучително пространа и на предните и на задните седишта, додека багажникот брои одлични 506 литри и има правилна форма. Во внатрешноста има и доволно места за одлагање на ситници. Зад воланот, седењето е удобно, но за идеалната позиција недостасува подесување на воланот по длабочина. Средната конзола е лесно достапна за десната рака, но некои копчиња не се најлогично распоредени. 
 
Опремата и кај основните модели е солидна, а цената на основниот модел со бензинецот е најповолна во класата, со почеток од 9.990 евра. Потрошувачката кај тој бензинец, како и кај дизелот, е меѓу најниските од сите седани на пазарот. 
 
Peugeot големо внимание има посветено и на доверливоста, специјално развивајќи го автомобилот за пазарите како нашиот, односно на неговата експлоатација во потешки патни услови и на помалку квалитетна патна подлога. Со оглед на цената и квалитетот на материјалите во внатрешноста е солиден, иако ја нема карактеристичната мека пластика...
 
Со цена од 9.990 евра и исклучителната удобност и пространост кои ги нуди, 301 е еден од најисплатливите и веројатно најдобри автомобили за таа цена, особено што нуди подобрена доверливост и е специјално развиван за источните пазари.
 
 
 
 
 
НИВО НА ОПРЕМА
 
 
 
1-во ниво | ACCESS
  •  ESP - Електронска контрола на стабилност
  •  AFU - Помош при нагло сопирање
  •  ABS - Систем против пролизгување
  •  REF - Електронска распределба на силата на кочење
  •  Воздушни перници, за возач и совозач
  •  Странични воздушни перници
  •  Сензор за појаси
  •  Индиректна детекција на притисок во пневматици
  •  Возачко седиште подесиво по висина
  •  Остава за одлагање под совозачко седиште
  •  Дневни LED светла
  •  Предни наслони за глава подесиви по висина
  •  Темпомат и лимитер на брзина
  •  Отварање на багажниот дел од клуч и од командна табла
  •  Предени и задни браници во боја на каросеријата
  •  Isofix носачи на задните седишта за прицврстување наседиште за деца
  •  Серво управувач подесив по висина
  •  Патен компјутер
  •  Припрема за радио со антена
  •  Обртомер
  •  Задно светло за магла
  •  Централно заклучување со далечинско управување
  •  Електрични подигнувачи на предни стакла
  •  Челични наплатки 15”пневматик185/65R15

 

 

2-ро ниво | ACTIVE
Содржи се што има  Аccess, плус:
  •  Радио CD MP3 поврзан со монохроматски C-екран,
  • 4 звучника, со команди на волан, AUX и USB излез,Bluetooth
  •  Тркала со челични фелни 15”пневматик 185/65R15со наплатка “HOBART”
  •  Делливо преклопување на задното седиште-1/3 2/3
  •  Рачки и ретровизори во боја на возилото
  •  Мануелен клима уред
  •  Хромирани внатрешни елементи
  •  Светла за магла
  •  Електрично подесиви ретровизори со греење
 
 
 
3-то ниво | ALLURE
Содржи се што има Active, плус:
  •  Мануелен клима уред со дигитален приказ
  •  Тркала со челични фелни 16”пневматик 195/55R16 со наплатка “HALBURY”
  •  Управувач преслечен со кожа
  •  Потпирач за рака со касета за остава
  •  Електрични подигнувачи на задни стакла
  •  Хромирана лајсна на долниот дел на вратите
ПРЕДНОСТИ
• Исклучително пространа кабина
• Голем багажник
• Удобно возење
• Економичен дизел мотор
• Доверливост
• Ниска цена
НЕДОСТАТОЦИ
• Малку послаба звучна изолација
• Послаба динамика во возењето
• Нелогично поставени копчиња за аудио уредот


Спореди со предности и недостатоци на друг модел.


 

Учествувајте во изборот на автомобил на годината

ДАЛИ ВИ СЕ ДОПАДНА ?

Досега гласале посетители.




Споделете го вашето мислење или видете што другите мислат за Peugeot 301  

ПОДАЛЕКУ ОД ФРАНЦУСКИ ВОЗИЛА
Напишан од ПОДАЛЕКУ ОД ФРАНЦУСКИ ВОЗИЛА  пред  околу 57 месеци
Avtomobilot e ok. ama stabilnosta mu e slaba tocka, pogotovo na zadniot del koj tesko moze da se smiri. Doduse i na pravi delnici bara korekcii so volan, ama zatoa udobnosta mu e prva liga. Mnogu me potseka na ruskite koli od socijalizmot koi bea nedovrseni i so goli limeni povrsini kako na primer ZIGULI alijas Lada
Напишан од Igor  пред  околу 77 месеци
Avtomobilot e ok. ama stabilnosta mu e slaba tocka, pogotovo na zadniot del koj tesko moze da se smiri. Doduse i na pravi delnici bara korekcii so volan, ama zatoa udobnosta mu e prva liga. Mnogu me potseka na ruskite koli od socijalizmot koi bea nedovrseni i so goli limeni povrsini kako na primer ZIGULI alijas Lada
Напишан од Igor  пред  околу 77 месеци
Peugeot 301 ili Citroen C-Elysee e istata rabota. Na web stranata so specifikacii za ovie stoi "SO NAMALEN KVALITET I ZAVSNA OBRABOTKA" zatoa cenite bile takvi. Mesto ovie moze Skoda Rapid da se zeme predvid no i tamu ne se znae sto pravele koga e poeftina od Fabia ili tuka nekade.
Напишан од Alex  пред  околу 78 месеци
mi izgleda kako napravena vo bangladesh,indija ili pakistan ova e kanata na kantite...
Напишан од toni  пред  околу 81 месеци
   
КОМЕНТАРИ - СТРАНА  1 од 2
 

Вашето име


Коментар



Нашата редакција остро се противи на верски, расистички и национални коментари. Сите непристојни коментари ќе бидат отстранети.


 
Најпопуларни во класата
 
Škoda Rapid
 
Škoda Rapid
12090 - 17290
Fiat Tipo Sedan
 
Fiat Tipo Sedan
11900 - 19500
Citroën C-Elysee
 
Citroën C-Elysee
10990 - 14990
 
Најпопуларни автомобили
 
 
Мали седани
 
Citroën C-Elysee10990 €
Dacia Logan9550 €
Fiat Tipo Sedan11900 €
Škoda Rapid12090 €
 
Може да ве интересираат и следните класи на автомобили
 
МИНИ АВТОМОБИЛИ       НИСКА КЛАСА       ПРЕМИУМ - МАЛИ       НИСКА КЛАСА СЕДАНИ       
 

Одберете друг автомобил
     

Peugeot

www.peugeot.com.mk

Импортер за Македонија
Еуроимпекс

Тел: 02 / 3 111 - 000

Адр: Ул. Трета Македонска бригада бр. 72

Работно време:  08:00 - 18:00
сабота:  09:00 - 14:00


Матични фотографии за моделот


 
Заради поголема доверливост при барање на Тест возење, ве молиме пополнете ги следните полиња:
   
Име и презиме  
Возраст

 
Град  
Контакт телефон  
Моментално возам

 
 
 


Други Peugeot модели
108 2008
208 208 GTi
3008 301
308 308 GTi
308 SW 5008 - 2018
508 508 - 2019
508 RXH 508 SW
Boxer Expert
Expert Tepee Partner
Partner Tepee Rifter - 2018
Traveller - 2018





Одберете друг автомобил
 
 

koli.com.mk на Facebook