дома home avtomobili kola koli половни avtomobil kola koli тестови avtomobil kola koli новости avtomobil kola koli магазин avtomobil kola koli совети avtomobil kola koli видеа avtomobil kola koli фотографии avtomobil kola koli мотоспорт avtomobil kola koli форум avtomobil kola koli
  ПРОНАЈДИ НОВ АВТОМОБИЛ         НАЈНОВИ МОДЕЛИ         НАЈПОПУЛАРНИ        ТЕСТ        ПРЕМИЕРА        ВОЗЕВМЕ        СПОРЕДБИ        САЕМИ        ИДНИ МОДЕЛИ
Насловна > Нови автомобили > Citroën > Citroën DS3 > Краток опис за моделот
Citroën DS3 Citroën DS3
Spodeli
Опис на моделот
НОВОСТИ
ТЕСТ
КРАТОК ОПИС
 
Нов Автомобил / Инфо
ЦЕНИ И ОПРЕМА
ОПРЕМА (*.pdf)
 
Мултимедиjа
ФОТОГРАФИИ
ВИДЕО
 
Половен автомобил
ПОЛОВНИ
 
Ваше мислење
КОМЕНТАРИ

Информации за автомобилот
од 15690
веќе од 261 € месечно
преку NLB Лизинг, на 6 години
 
Детална табела со цени
ВКУПНА
ОЦЕНКА
5,5
Изглед
8
Перформанси
6,5
Возна динамика
5,7
Зад управувачот
4,3
Удобност
4,5
Простор и практичност
3,5
Квалитет и доверливост
4,5
Цена/Опрема
5
Трошоци за користење
5,7
Безбедност и сигурност
7,5
 
Спореди со оценки на друг автомобил

И со глава и со срце

Mini ја започна, а Fiat 500 само ја продолжи еуфоријата наречена ретро дизајн... Но, тоа не значеше дека сите ќе ја следат ретро – модата, а тоа особено не смеевме да го очекуваме од Citroen. Модерниот DS3 донесе нвоа свежина во класата на шминкерските и премиум градски малишани.


Понудата, стандардна за класата – три бензинци и два дизели. Сите мотори имаат различни карактеристики, па така атмосферските бензинци ги сакаат високите вртежи, додека турбо бензинцот и дизелите повлекуваат од „подрум“ и генерално овозможуваат полесно возење. Сепак, за позабавно возење препорака се атмосферските бензинци, додека за полежерно дизелите. Турбо бензинецот се разбира треба да биде избор на љубителите на спортско возење.

Главен адут на DS3, покрај дизајнот, секако е внатрешноста. Нуди многу повеќе простор од сите конкуренти во класата, има и багажник од солидни 285 литри и многу отвори за ситници во кабината. Згора на тоа, удобно ќе му биде и на возачот, бидејќи лесно ќе ја најде својата позиција и командите секогаш ќе му бидат на дофат на раката. Единствена замерка заслужуваат рачната кочница, која е поставена премногу ниско, како и седиштата, кои не пружаат странична поддршка како што навестува еден автомобил наменет за забава во возењето.

Покрај големата внатрешност, предност на DS3 во однос на конкурентите е и удобноста која ја нуди подвозјето, нешто што особено се чувствува на нашите патишта. Секако, не е управлив и динамичен како Mini и Mi.To, но е ѓаволски близу до нив и генерално доволно добар за ентузијастички излети по кривулестите патишта. Единствено возачот ќе треба да се навикне на помалку прецизните менувачи, кои се чини се болка кај скоро сите автомобили на Citroen… Од друга страна, пак, сетилата за слух на патниците нема да бидат нарушени ниту при повисоки брзини – DS3 е исклучително тивок и рафиниран.

Некарактеристично за премиум автомобил, DS3 е добро опремен дури и во стартните модели, а и доплатите не се толку скапи, па првично високата цена, на крај е многу пониска од подеднакво опремените Mini и Mi.To. Исклучително богата е и опремата за безбедноста, која вклучува 6 воздушни перничиња и цел сет на контроли за стабилноста, а високата безбедност ја заокружуваат и петте ѕвездички на EuroNCAP, по новите построги тестирања.

Згора на тоа, Citroen ветува и голем напредок во квалитетот, нешто што е видливо во внатрешноста, каде завршната обработка е на највисоко ниво, а и моторите се конструирани во соработка со BMW, па за очекување е и да бидат долговечни и да ги намалат трошоците за експлоатација. Моторите се и доволно економични, па така бензинците трошат 7,3, односно 7,5 литри (1,4 и 1,6), додека дизелите трошат околу 5,4 литри во просек. Турбо бензинецот ќе се задоволи со околу 8 литри гориво, што е исто така одличен резултат.

Сумирано, DS3 се чини е најлогичниот избор во класата. Не заостанува премногу кога е во прашање забавата во возењето, а нуди одлична удобност и функционална и пространа кабина. Згора на тоа, персонализацијата, односно додатната опрема, нема да чини скапо како кај конкурентите, па и нема потреба од кратење на желбите и потребите...

ПРЕДНОСТИ
• Исклучително модерен, спортски, елегантен и унисекс дизајн
• Одличен компромис меѓу возните својства и удобноста
• Одлично дизајнирана внатрешност, со премиум чувство
• Големи можности за персонализација
• Најмногу простор од сите модели во класата
• Голем багажник од 285 литри
• Солидна практичност и функционалност
• Одлична звучна изолација
• Добра прегледност
• Високо ниво на стандардна и дополнителна опрема
НЕДОСТАТОЦИ
• Висока цена
• Менувачот не е најпрецизен
• Рачната кочница е тешко достапна
• На седиштата им недостасува малку подобра странична поддршка


Спореди со предности и недостатоци на друг модел.


 

Учествувајте во изборот на автомобил на годината

ДАЛИ ВИ СЕ ДОПАДНА ?

Досега гласале посетители.




Споделете го вашето мислење или видете што другите мислат за Citroën DS3  

Ds3 e extra ,vnatre,nadvor ,see OK pa i cena mu taman ,koj drug mu e slicen i so tolkava rekalma pogotvo za trkite DS3 pobeduva so Sebastijan Lab so godini nanazad. Po koja driga kola bi se zavrtile vo momentov????????
Напишан од vucko  пред  околу 48 месеци
Ds3 e extra ,vnatre,nadvor ,see OK pa i cena mu taman ,koj drug mu e slicen i so tolkava rekalma pogotvo za trkite DS3 pobeduva so Sebastijan Lab so godini nanazad. Po koja driga kola bi se zavrtile vo momentov????????
Напишан од vucko  пред  околу 48 месеци
не е лошо количето само што јас не сум љубител на цитроен, сепак мислам дека само c5 им вреди се другото е само шминка!!!
Напишан од Miki  пред  околу 76 месеци
Epa ne gi kupuvat tuku se vo zaedna grupacija za proizvodstvo na motori i se vika PSA Peugeot Citroen, a oni samo dizajnot si go pravat i vnatresnite materijali oti i platformite i se isti. Starite neznam bas ali novite (c3) ima ODLICNA zavrasna obrabotka i entereier (eksterierot nema potreba od komentar) ;) Go delat prvoto mesto so Polo vo kvalitet.
Напишан од Мали Џокица  пред  околу 80 месеци
neznaat da napravat motori gi kupuvaat od peugeot, podobro zemete peugeot . a dizajnov e ubav samo na postarive modeli mnogu losa zavrsna obrabotka za razlika od konkurentite
Напишан од djoko  пред  околу 81 месеци
   
КОМЕНТАРИ - СТРАНА  1 од 3
 

Вашето име


Коментар



Нашата редакција остро се противи на верски, расистички и национални коментари. Сите непристојни коментари ќе бидат отстранети.


 
Најпопуларни во класата
 
Audi A1
 
Audi A1
17362 - 23913
Opel Adam
 
Opel Adam
12458 - 18715
Citroën DS3
 
Citroën DS3
15690 - 20690
 
Најпопуларни автомобили
 
 
Премиум - мали
 
Alfa Romeo Mi.To15500 €
Audi A117362 €
Audi A1 Sportback18793 €
Fiat 50012150 €
Lancia Ypsilon13500 €
Opel Adam12458 €
Opel Adam Rocks *15851 €
 
Може да ве интересираат и следните класи на автомобили
 
МИНИ АВТОМОБИЛИ       НИСКА КЛАСА       ПРЕМИУМ - МАЛИ       НИСКА КЛАСА СЕДАНИ       
 

Одберете друг автомобил
     

Citroën

www.citroen.com.mk

Импортер за Македонија
Автонова

Тел: 02 / 3093 - 001

Адр: ул. Скупи бб

Работно време:  08:30 - 18:00
сабота:  09:00 – 14:00


Матични фотографии за моделот


 
Заради поголема доверливост при барање на Тест возење, ве молиме пополнете ги следните полиња:
   
Име и презиме  
Возраст

 
Град  
Контакт телефон  
Моментално возам

 
 
 


Други Citroën модели
Berlingo Furgon Berlingo Multispace
C - Elysee C1
C3 C3 Picasso
C4 - Cactus C4 - нова гама
C4 Grand Picasso C4 Picasso - 2014
C5 DS3
DS4 DS5
Jumper Jumper Combi
Jumpy Jumpy Multispace
Nemo Nemo Multispace



Suzuki Swift

Одберете друг автомобил
 
 

koli.com.mk на Facebook