PDA

View Full Version : 95 или 98 октани?


nenadbt
02-01-2010, 20:51
koga sme kaj gorivoto so mislite dali navistina e kako sto pisuva za benzinite 95 , 98 oktani ili se poslabi
i prasanje ako e za kolata preporacano so 95 oktani kakvo vie bi stavile

bokser
02-01-2010, 21:03
Sekogas kakov preporacuva proizvoditelot,no gorivata kaj nas nemaat tolku golema oktanska vrednost,toa e poveke od sigurno!testirano i provereno!

DENDE-LANCERED
02-01-2010, 21:14
Lupam be 98ca ic ne mi cue.
Kolku e preporaclivo ili ne nikoj ne znae.
Kaj nas kako sto se nema nikakvi standardi kojznae sto kupuvame.

bokser
02-01-2010, 21:19
Lupam be 98ca ic ne mi cue.
Kolku e preporaclivo ili ne nikoj ne znae.
Kaj nas kako sto se nema nikakvi standardi kojznae sto kupuvame.


Mozes da napravis sporedba ako imas moznost so kolata da otides do nekoja zapadnoevropska zemja ili najblisku Grcija pa da stavis gorivo i da izmeris potrosuvacka,zabrzuvanjeto da go osetis i slicno i potoa da sporedis!Ima razlika edno cudo!!!

DENDE-LANCERED
02-01-2010, 21:21
Mozes da napravis sporedba ako imas moznost so kolata da otides do nekoja zapadnoevropska zemja ili najblisku Grcija pa da stavis gorivo i da izmeris potrosuvacka,zabrzuvanjeto da go osetis i slicno i potoa da sporedis!Ima razlika edno cudo!!!
Epa eve koga ke odam do Germanija ke vidam dali ima razlika nasata 98ca i nivnata.

otrakan
02-01-2010, 22:31
Epa eve koga ke odam do Germanija ke vidam dali ima razlika nasata 98ca i nivnata.

A zosto 98 na site novi vozila im preporacuvaat 95?

Filip
02-01-2010, 22:33
Jas stavav na Lancerot 98 sega stavam 95...Po malce mi trose a isto ode..taka da

nenadbt
02-01-2010, 23:06
a jas mislev deka so 98 pomalce ke trose

Filip
02-01-2010, 23:16
a jas mislev deka so 98 pomalce ke trose

Probaj si ti i takov i takov i ce vidis...

nenadbt
02-01-2010, 23:18
ne bi trebalo da ima nekoja steta na motorot so vikate
imaku prv pat turam benzin dosega samo dizel i strogo plin veke 13 god

Filip
02-01-2010, 23:35
ne bi trebalo da ima nekoja steta na motorot so vikate
imaku prv pat turam benzin dosega samo dizel i strogo plin veke 13 god

Steta u nikoj slucaj nema da ima so 95....i treba da ti pise na kapackata kakvo gorivo...Kaj mene pise 95+ znaci moze da go teram na nagore...na Golf 6 pise 91-95 .....znaci moze i 91 oktansko gorivo samo kaj nas nema.....

nenadbt
02-01-2010, 23:39
mislev na 98 da ne ima steta

Filip
02-02-2010, 01:41
mislev na 98 da ne ima steta

Ne znam ..prasaj si od kaj sto ja kupi sto e najubavo da stavas a odi po toa sto na kapackata ti pise taka e najdobro..ako pise 95 samo na 95 teraj ja ako pise 95-98 ili 95+ togas stavaj i 98 ...pa oseti vidi kako ti ode i kako ti trose so 95 pa so 98

frfulj
02-02-2010, 10:25
колку поголема октанска моќ толку поголема експлозија,поубаво согорување и зголемување на моќноста на моторот (кај возила со поголема коњажа на пример 160 коња може да се зголеми + 10 - 15 коња додека кај помалите коњажи не се осеќа до овој степен што значи експоненцијално растење на снагата на моторот)...најубаво е да се користи како што препорачал производителот (на пример ако препорачал 95 октани тогаш вози го со 95 октани....е сеа на одреден број на километри убаво е да се стави и 98 октани барем 2-3 литра и колата да се тера на високи обртаи за саѓите што се појавуваат на ѕидовите на цилиндарот да ги изгори)...иначе кај нас без разлика од кое гориво и да ставиш квалитетот не е на ниво како во западните земји..тоа можеш да го заклучиш и по бројот на километри на возило кај нас што ќе ги помине и бројот на километри што ќе ги помине возило во некоја од западните земји...

LosiPatista
02-02-2010, 10:43
колку поголема октанска моќ толку поголема експлозија,поубаво согорување и зголемување на моќноста на моторот (кај возила со поголема коњажа на пример 160 коња може да се зголеми + 10 - 15 коња додека кај помалите коњажи не се осеќа до овој степен што значи експоненцијално растење на снагата на моторот)...најубаво е да се користи како што препорачал производителот (на пример ако препорачал 95 октани тогаш вози го со 95 октани....е сеа на одреден број на километри убаво е да се стави и 98 октани барем 2-3 литра и колата да се тера на високи обртаи за саѓите што се појавуваат на ѕидовите на цилиндарот да ги изгори)...иначе кај нас без разлика од кое гориво и да ставиш квалитетот не е на ниво како во западните земји..тоа можеш да го заклучиш и по бројот на километри на возило кај нас што ќе ги помине и бројот на километри што ќе ги помине возило во некоја од западните земји...

Opsta zabluda. Oktanskiot broj e merka na otpornost kon samozapalauvanje i nema vrska so kolicinata na energija sto benzinot ja osloboduva. 98 potesko sogoruva od 95 odnosno potrebni mu se pospecificni uslovi.

frfulj
02-02-2010, 10:53
Opsta zabluda. Oktanskiot broj e merka na otpornost kon samozapalauvanje i nema vrska so kolicinata na energija sto benzinot ja osloboduva. 98 potesko sogoruva od 95 odnosno potrebni mu se pospecificni uslovi.

Ако потешко согорува тогаш тоа би било еднакво на помала потрошувачка.....а ако е помала експлозијата зошто тогаш е поголема моќноста на моторот?

LosiPatista
02-02-2010, 11:08
Ако потешко согорува тогаш тоа би било еднакво на помала потрошувачка.....а ако е помала експлозијата зошто тогаш е поголема моќноста на моторот?

procitaj go uste ednas postot, nigde ne rekov deka e pomala eksplozijata...

frfulj
02-02-2010, 11:20
колку поголема октанска моќ толку поголема експлозија,поубаво согорување и зголемување на моќноста на моторот (кај возила со поголема коњажа на пример 160 коња може да се зголеми + 10 - 15 коња додека кај помалите коњажи не се осеќа до овој степен што значи експоненцијално растење на снагата на моторот)...најубаво е да се користи како што препорачал производителот (на пример ако препорачал 95 октани тогаш вози го со 95 октани....е сеа на одреден број на километри убаво е да се стави и 98 октани барем 2-3 литра и колата да се тера на високи обртаи за саѓите што се појавуваат на ѕидовите на цилиндарот да ги изгори)...иначе кај нас без разлика од кое гориво и да ставиш квалитетот не е на ниво како во западните земји..тоа можеш да го заклучиш и по бројот на километри на возило кај нас што ќе ги помине и бројот на километри што ќе ги помине возило во некоја од западните земји...

Opsta zabluda. Oktanskiot broj e merka na otpornost kon samozapalauvanje i nema vrska so kolicinata na energija sto benzinot ja osloboduva. 98 potesko sogoruva od 95 odnosno potrebni mu se pospecificni uslovi.

procitaj go uste ednas postot, nigde ne rekov deka e pomala eksplozijata...

можеби не рече директно али индиректно секако...или можеби јас грешно те имам сватено?....исто така имаш напишано дека октанскиот број е мерка на отпорност кон самозапалување и нема врска со количината на енергија што бензинот ја ослободува....е сеа според мене ова нема логика некако освен ако знаеш кој елемент што се додава во бензинот влијае директно на енергијата која што ја ослободува бензинот ако не е тоа октанската моќност поради тоа што кога ќе стаиш бензин со повисока октанска моќ,моќта на возилото расте?

Љупчо
02-02-2010, 13:02
колку поголема октанска моќ толку поголема експлозија,поубаво согорување и зголемување на моќноста на моторот (кај возила со поголема коњажа на пример 160 коња може да се зголеми + 10 - 15 коња додека кај помалите коњажи не се осеќа до овој степен што значи експоненцијално растење на снагата на моторот)...најубаво е да се користи како што препорачал производителот (на пример ако препорачал 95 октани тогаш вози го со 95 октани....е сеа на одреден број на километри убаво е да се стави и 98 октани барем 2-3 литра и колата да се тера на високи обртаи за саѓите што се појавуваат на ѕидовите на цилиндарот да ги изгори)...иначе кај нас без разлика од кое гориво и да ставиш квалитетот не е на ниво како во западните земји..тоа можеш да го заклучиш и по бројот на километри на возило кај нас што ќе ги помине и бројот на километри што ќе ги помине возило во некоја од западните земји...

Opsta zabluda. Oktanskiot broj e merka na otpornost kon samozapalauvanje i nema vrska so kolicinata na energija sto benzinot ja osloboduva. 98 potesko sogoruva od 95 odnosno potrebni mu se pospecificni uslovi


Ако потешко согорува тогаш тоа би било еднакво на помала потрошувачка.....а ако е помала експлозијата зошто тогаш е поголема моќноста на моторот?

можеби не рече директно али индиректно секако...или можеби јас грешно те имам сватено?....исто така имаш напишано дека октанскиот број е мерка на отпорност кон самозапалување и нема врска со количината на енергија што бензинот ја ослободува....е сеа според мене ова нема логика некако освен ако знаеш кој елемент што се додава во бензинот влијае директно на енергијата која што ја ослободува бензинот ако не е тоа октанската моќност поради тоа што кога ќе стаиш бензин со повисока октанска моќ,моќта на возилото расте?


Грешите и двајцата.

Октанскиот број е мерка за отпорност на горивата на појава на детонација. Има за цел да одржи брзината на согорување на горивото без да се појави детонација. Затоа што ако не се одржи брзината на согорување ќе дојде до ударно согорување и големи оштетувања на моторот.

Нема врска со моќ, експлозија, поубаво согорување или самозапалување - овие зависат од испарливоста на горивото, вискозитетот, температурата на самозапалување, содржината на смоли, киселини и вода. Од ова зависи квалитетот на горивото.

Поголемиот октански број е за посилни форсирани мотори за да може да им се зголеми брзината на согорување на горивото (затоа што тоа го бара самиот мотор), а притоа да не дојде до детонација.

Моќта на моторот расте со поголемиот октански број, само ако има услови за тоа во моторот. Кај 95 % од денешниве возила нема услови за зголемување на моќта и притоа приметување некаква разлика.

Значи горивото е правено според тоа какви мотори постојат и колку е специфична експлоатацијата на тие горива во тие различни конструкции на мотори и нивната чувствителност на детонација.

Нема ама баш никаква разлика ако ставиш 95 или 98, а ако производителот препорачал 95+

Има некаква разлика ако производителот препорачал само 95, тоа значи дека утвдил дека со поголем октански број нешто е штетно за моторот што тој го конструирал.

Има голема разлика ако производителот пишал дека треба да се става 98 или 98+ октански бензин, а ставиш со помал октански број - можеш трајно да го оштетиш моторот.

frfulj
02-02-2010, 14:46
Грешите и двајцата.

Октанскиот број е мерка за отпорност на горивата на појава на детонација. Има за цел да одржи брзината на согорување на горивото без да се појави детонација. Затоа што ако не се одржи брзината на согорување ќе дојде до ударно согорување и големи оштетувања на моторот.

Нема врска со моќ, експлозија, поубаво согорување или самозапалување - овие зависат од испарливоста на горивото, вискозитетот, температурата на самозапалување, содржината на смоли, киселини и вода. Од ова зависи квалитетот на горивото.

Поголемиот октански број е за посилни форсирани мотори за да може да им се зголеми брзината на согорување на горивото (затоа што тоа го бара самиот мотор), а притоа да не дојде до детонација.

Моќта на моторот расте со поголемиот октански број, само ако има услови за тоа во моторот. Кај 95 % од денешниве возила нема услови за зголемување на моќта и притоа приметување некаква разлика.

Значи горивото е правено според тоа какви мотори постојат и колку е специфична експлоатацијата на тие горива во тие различни конструкции на мотори и нивната чувствителност на детонација.

Нема ама баш никаква разлика ако ставиш 95 или 98, а ако производителот препорачал 95+

Има некаква разлика ако производителот препорачал само 95, тоа значи дека утвдил дека со поголем октански број нешто е штетно за моторот што тој го конструирал.

Има голема разлика ако производителот пишал дека треба да се става 98 или 98+ октански бензин, а ставиш со помал октански број - можеш трајно да го оштетиш моторот.

Имаше споредувања на горивата на Discovery channell во Британија на Ауди а4 мислам дека беше 1.8 турбо со 160 коња....на една бензиска имаше ставено од незнам колку октана и ја тестираа на Dyno и покажа 178 коња...зголемување од 18 коња значи......а доколку би имало оштетување на моторот како што викаш ти еве на пример да користи 95 октана и ти ставаш кај нас гориво на некоја од бензинските (на нова кола мислам) и настане некој дефект на системот за напојување со гориво без разлика на кој било елемент али причината да е нечистотата на горивото и послабата октанска моќ.....Дали тогаш некоја од бензиските ќе ја плати штетата која настанала на истото возило?(Мислам на возило до 100 000 км за кое има гаранција)Во секој случај благодарам за репликата и фактите изнесени

mangupce
02-02-2010, 15:26
Јас ставам само 98. Нз до што е , ама со 95 ми се мастат свеќиците и не гори убаво:glup:

Cuore Sportivo
02-02-2010, 20:46
I na 95 i na 98 oktani digam 220 na isto mesto so ist zalet. 98 ca mi zvuci nekako pomokno.

LosiPatista
02-02-2010, 22:50
Ne Љупчо_6,
oktanskiot broj bil, i seuste e merka za otpornost na gorivoto kon samozapaluvanje.

Skywalker@
02-02-2010, 23:05
http://www.youtube.com/watch?v=4boT3iwgZKI


Видеово добро објаснува, дали вреди да се купува послапо гориво или не.

nokian73me
02-02-2010, 23:53
http://www.youtube.com/watch?v=4boT3iwgZKI


Видеово добро објаснува, дали вреди да се купува послапо гориво или не.

Јас не би мешал баби и жаби.

Ова е Шел, а тоа што ние тука точиме во нашите машини, ДУРИ ни во Авганистан го нема ;)

Љупчо
02-03-2010, 02:30
Ne Љупчо_6,
oktanskiot broj bil, i seuste e merka za otpornost na gorivoto kon samozapaluvanje.


Октанскиот број е мерка за отпорноста на горивото на појава на детонација. - ова е дефиниција.

Детонација и самозапалување е сосема различно.

Детонација е неконтролирана брзина на согорување.

Самозапалувањето на смесата се контролира однапред со конструктивните фактори (степенот на компресијата, комората за согорување, положбата на свеќичката, ладењето итн).

Сепак мислам дека на исто мислиме но различно се изразуваме.:)

LosiPatista
02-03-2010, 10:03
The octane rating is a measure of the resistance of petrol and other fuels to autoignition in spark-ignition internal combustion engines.

Љупчо
02-03-2010, 10:36
The octane rating is a measure of the resistance of petrol and other fuels to autoignition in spark-ignition internal combustion engines.


A numerical representation of the ability of a fuel to resist knocking when ignited in the cylinder of an internal-combustion engine.

octane number

measure of the ability of a fuel to resist knocking when ignited in a mixture with air in the cylinder of an internal-combustion engine.

resist knocking - knock resistant -Отпорност на горивото против детонантно согорување.

Има различни дефиниции на нет.

LosiPatista
02-03-2010, 10:42
ne samo sto mojata definicja ja pisuva ovde:
http://en.wikipedia.org/wiki/Octane_rating

Taka ne ucea uste vo Jugoslavija, mora da e potocna od tvojata definicija ;-)

Љупчо
02-03-2010, 11:11
ne samo sto mojata definicja ja pisuva ovde:
http://en.wikipedia.org/wiki/Octane_rating

Taka ne ucea uste vo Jugoslavija, mora da e potocna od tvojata definicija ;-)


http://www.thefreedictionary.com/octane+number

http://chemistry.about.com/od/chemistryglossary/a/octanenumberdef.htm

http://www.businessdictionary.com/definition/Octane-number.html

http://dictionary.reference.com/browse/octane%20number

Во стручните книги и лексикони тоа е дефиницијата за октанскиот број.

Но заради комплицираниот процес при согорувањето и должината на објаснување за тоа што е детонација, во нестручните кругови за полесно објаснување е преименувано како самозапалување, што не е точно.

ЕДИТ: еј го отупевме, овој муабет е за вербален разговор, вака нема да се разбереме до задутре.:pal:

LosiPatista
02-03-2010, 11:17
freedictionary, businessdictionary i slicni tesko deka se strucni knigi..
ok, imame dve definicii, pat situacija, kraj na prikaznata ;)

Љупчо
02-03-2010, 11:21
freedictionary, businessdictionary i slicni tesko deka se strucni knigi..
ok, imame dve definicii, pat situacija, kraj na prikaznata ;)


Но се речници во кои не смее да има грешна дефиниција или превод.;)

i.ars
02-03-2010, 14:13
Октанскиот број е мерка за отпорноста на горивото на појава на детонација. - ова е дефиниција.

Детонација и самозапалување е сосема различно.

Детонација е неконтролирана брзина на согорување.

Самозапалувањето на смесата се контролира однапред со конструктивните фактори (степенот на компресијата, комората за согорување, положбата на свеќичката, ладењето итн).

Сепак мислам дека на исто мислиме но различно се изразуваме.:)


http://www.youtube.com/watch?v=4boT3iwgZKI

еве и на видеово се потврдува тоа што го кажа Љупчо

3:15 - 3:23 - "The higher the octane number, the more resistant the fuel is to uncontrolled combustion" (последново зборче го напишав по слух, можда не е точно..)

TE-EN
07-31-2010, 11:56
Јас знам само едно мојата има 2000 кубика и 155кс,со 98 не ми чучкаат подизачите,со 95 чучкаат како на дизел,помалку ми троши со 98 октанскиот бензин и многу повеќе влече,исклучиво на Лук Оил турам гориво,на Макпетрол ако ставам 98 та им е како 95 октани,а пак 95-та како незнам што,драстично се осеќа во вожњата квалитетот и октаните,кратко и јасно,зборувам за мојата кола за други не знам,98 октани и по можност адитив за зголемување на октанскиот број на горивото и само од Лук Оил,а за грчкиот Шелов бензин од 100октани да не зборуваме,мислев дека некој ми ја чипувал машината :haha:,така бара мојот engine од 155кс,и со оглед на километражата од 188.000 се поосетлива ќе биде на квалитетот на горивото,а за нова кола нема драстична разлика :blah:

radijacija2000
07-31-2010, 13:26
Ок, ги прочитав последниве 2 страни од темава ама сепак не ми е докрај јасно дали ќе има проблеми ако на моето Ауди А4 (B5) 1.8 20v (125кс), ставам бензин со 98 октани?Во упатството од колата и на поклопецот од отворот за резервоарот е напишано да се користи 95/91 RON :neznam:.
Во упатството на Ауди пишува дека бензин со 98 октани треба да се става на помоќните бензински мотори - од оној со 150кс па нагоре.Дали сево ова има смисла? :neznam:

baltazar
07-31-2010, 13:36
Нема да и е ништо на колата, има сензори кои постојано го мерат квалитетот на горивото и според тоа ја прилагодуваат работата на моторот... е сега, дали и колку ќе ја осетиш таа разлика во работењето и/или потрошувачката е друг муабет, али пробај слободно...

Cuore Sportivo
07-31-2010, 15:07
Јас знам само едно мојата има 2000 кубика и 155кс,со 98 не ми чучкаат подизачите,со 95 чучкаат како на дизел,помалку ми троши со 98 октанскиот бензин и многу повеќе влече,исклучиво на Лук Оил турам гориво,на Макпетрол ако ставам 98 та им е како 95 октани,а пак 95-та како незнам што,драстично се осеќа во вожњата квалитетот и октаните,кратко и јасно,зборувам за мојата кола за други не знам,98 октани и по можност адитив за зголемување на октанскиот број на горивото и само од Лук Оил,а за грчкиот Шелов бензин од 100октани да не зборуваме,мислев дека некој ми ја чипувал машината :haha:,така бара мојот engine од 155кс,и со оглед на километражата од 188.000 се поосетлива ќе биде на квалитетот на горивото,а за нова кола нема драстична разлика :blah:

Апсолутно иста ситуација се јавува и кај мене.

marsher
07-31-2010, 15:25
Јас знам само едно мојата има 2000 кубика и 155кс,со 98 не ми чучкаат подизачите,со 95 чучкаат како на дизел,помалку ми троши со 98 октанскиот бензин и многу повеќе влече,исклучиво на Лук Оил турам гориво,на Макпетрол ако ставам 98 та им е како 95 октани,а пак 95-та како незнам што,драстично се осеќа во вожњата квалитетот и октаните,кратко и јасно,зборувам за мојата кола за други не знам,98 октани и по можност адитив за зголемување на октанскиот број на горивото и само од Лук Оил,а за грчкиот Шелов бензин од 100октани да не зборуваме,мислев дека некој ми ја чипувал машината :haha:,така бара мојот engine од 155кс,и со оглед на километражата од 188.000 се поосетлива ќе биде на квалитетот на горивото,а за нова кола нема драстична разлика :blah:

Toa sto ti cuka ne se podizacite, tuku klipovite, pricina e detonantnoto sogoruvanje.

Љупчо
08-03-2010, 12:24
Toa sto ti cuka ne se podizacite, tuku klipovite, pricina e detonantnoto sogoruvanje.

А нели би требало сензорот за детонација да ја спречи детонацијата во моментот кога таа ќе се појави па и да спречи понатамошна работа на моторот ако тоа не може да го реши компјутерот со помош на аголот на предпалење.

TE-EN
08-14-2010, 11:29
А нели би требало сензорот за детонација да ја спречи детонацијата во моментот кога таа ќе се појави па и да спречи понатамошна работа на моторот ако тоа не може да го реши компјутерот со помош на аголот на предпалење.

би требало и тоа го прави ;) а дека чучкаат клиповите со 95 не верувам,чучкаат хидроподизачите мислам,не велам дека не може да се вози со 95-ка,може,по неко време компјутерот ќе го подеси палењето и се смирува моторот,ама повеќе ми троши и помалку влече со 95-ка,затоа ставам само 98-ка,и цитроен е ова,сите што се разбираат од мотори знаат како работи на лер гас цитроенот,зборувам за постарите модели до 1998 година,многу ме нервира такавата работа на моторот ама тоа е тоа,го имам носено секаде да слушнам мислење и сите ми велат, после извршени детални прегледи, дека моторот е во перфектна состојба и дека тие типови на мотори така работат,затоа специфично е монтирање на плински состав и дури некогаш невозможно да се подеси,зато уште немам ставено плин,механичарите ми советуваа и по сите форуми за цитроен за овој тип на мотор само квалитетно гориво и нема гајле,што кај нас е апсурдно да се најде такво,само со додаток на адитив работите се подобруваат,имам турено бензин и на OMV бензинските во Хрватска,на пат кон Ровињ,ист квалитет со Шеловиот во Грчка,мислев дека на електричен погон работи колата:haha:

nenadbt
08-14-2010, 16:00
a aditivi za benzin koristis i dali ima nekoja promena ?

marsher
08-14-2010, 21:45
би требало и тоа го прави ;) а дека чучкаат клиповите со 95 не верувам,чучкаат хидроподизачите мислам,не велам дека не може да се вози со 95-ка,може,по неко време компјутерот ќе го подеси палењето и се смирува моторот,ама повеќе ми троши и помалку влече со 95-ка,затоа ставам само 98-ка,и цитроен е ова,сите што се разбираат од мотори знаат како работи на лер гас цитроенот,зборувам за постарите модели до 1998 година,многу ме нервира такавата работа на моторот ама тоа е тоа,го имам носено секаде да слушнам мислење и сите ми велат, после извршени детални прегледи, дека моторот е во перфектна состојба и дека тие типови на мотори така работат,затоа специфично е монтирање на плински состав и дури некогаш невозможно да се подеси,зато уште немам ставено плин,механичарите ми советуваа и по сите форуми за цитроен за овој тип на мотор само квалитетно гориво и нема гајле,што кај нас е апсурдно да се најде такво,само со додаток на адитив работите се подобруваат,имам турено бензин и на OMV бензинските во Хрватска,на пат кон Ровињ,ист квалитет со Шеловиот во Грчка,мислев дека на електричен погон работи колата:haha:

Objasni kako ?

Nema nikakva steta od povisokooktanski benzin, pogotovo kaj novite vozila koi imaat knock senzor, senzor koj gi snima udarite na klipovite vo cilindrite poradi detonantno sogoruvanje i zatoa se naodja na blokot od motorot vo visina na rabotniot del od cilindrite a ne kaj hidropodizacite.So povisokooktanski benzin nema detonacii i komjuterot si dozvoluva zgolemuvanje na pretpalenjeto posebno na visokite vrtezi i zatoa na nekogo mu se cini kako da e cipuvan.Povejke vlece, potivko raboti, poubavo prima i pomalku trosi.

Ima i aditivi za pokacuvanje na oktanskata vrednost.
A za kvalitetot na benzinot, prakticno ke go objasnam so pred nekoj mesec cipuvan megan koj prethodno go cipuvavme za benzin od 98 oktani, medjutoa, morase da se precipuva za benzin od 95 oktani , zatoa sto nonstop knock senzorot se ukljucuvase i go simnuvase palenjeto, sto se odrazuvase na pajganje na silata. Otkako go precipuvavme na 95 oktani, situacijata si dojde kako so treba.Toa znaci deka benzinot so go deklariraat kaj nas na 98 oktani, ne e so taa vrednost.

TE-EN
08-15-2010, 13:30
Objasni kako ?

Nema nikakva steta od povisokooktanski benzin, pogotovo kaj novite vozila koi imaat knock senzor, senzor koj gi snima udarite na klipovite vo cilindrite poradi detonantno sogoruvanje i zatoa se naodja na blokot od motorot vo visina na rabotniot del od cilindrite a ne kaj hidropodizacite.So povisokooktanski benzin nema detonacii i komjuterot si dozvoluva zgolemuvanje na pretpalenjeto posebno na visokite vrtezi i zatoa na nekogo mu se cini kako da e cipuvan.Povejke vlece, potivko raboti, poubavo prima i pomalku trosi.

Ima i aditivi za pokacuvanje na oktanskata vrednost.
A za kvalitetot na benzinot, prakticno ke go objasnam so pred nekoj mesec cipuvan megan koj prethodno go cipuvavme za benzin od 98 oktani, medjutoa, morase da se precipuva za benzin od 95 oktani , zatoa sto nonstop knock senzorot se ukljucuvase i go simnuvase palenjeto, sto se odrazuvase na pajganje na silata. Otkako go precipuvavme na 95 oktani, situacijata si dojde kako so treba.Toa znaci deka benzinot so go deklariraat kaj nas na 98 oktani, ne e so taa vrednost.

еве денес ја возам цело утро до сега со уклучена клима,супер влечи и многу тивко работи моторот,да и кај мене има кнок сензор,со послабиот бензин кај мене се јавуваат тие знаци што ги опиша кај Меганот,драстично се намалува силата на моторот на 95 октани и многу касно реагира на туража,со Лук оиловиот 98 е одлино,и не правам повеќе експерименти,ке си терам на 98 :ss:,и чучкањето што го опишав го нема со ова гориво :)

Sase_91
08-15-2010, 13:52
За квалитетот на безнините, ферарито што е во велес 599гтб еднаш газдата стави бензин 98 октани од макпетрол и колата се стави со послаб мод на снага и испиша low octane fuel на екранот. Со лукоил 98 нема проблеми.

Bojan J
01-25-2011, 00:25
Moze malku pocetnicko prasanje...:D dali e podobro eurosuper 95 ili 98 vo nova kola ? Nekoi mi vikaat stavaj 98 e podobro, podobri performansi ke imas i pomala potrosuvacka, a drugi mi vikaat moze da se zafrkne motorot ako si koristel 95 pa 98...jas za sega samo 95 koristam ne sum stavil 98ca...:D

Nevian
01-25-2011, 01:03
Ако е нова кола тогаш ти е со електронски контролирано вбризгување на горивото и мешање на смесата што значи дека поголемата октанска вредност не мора да значи и подобри перформанси и помала потрошувачка. Мое мислење и совет е вози си на 95ка и немај гајле.

aleksandar_bt
01-25-2011, 07:27
Како што е пропишано така ако производителот рекол 95 тогаш треба 95 ако е 98 тогаш 98 на капачето од резерварот на внатрешната страна пишува.

Diesel
01-25-2011, 12:28
Ако е нова кола тогаш ти е со електронски контролирано вбризгување на горивото и мешање на смесата што значи дека поголемата октанска вредност не мора да значи и подобри перформанси и помала потрошувачка. Мое мислење и совет е вози си на 95ка и немај гајле.

yes :correct:

Како што е пропишано така ако производителот рекол 95 тогаш треба 95 ако е 98 тогаш 98 на капачето од резерварот на внатрешната страна пишува.

Токму така! Но, сепак би одел со 95ка, anyway..

Sportex
01-25-2011, 12:41
yes :correct:



Токму така! Но, сепак би одел со 95ка, anyway..

Ако е нова колата би требало да ти пишува во прирачникот за користење.
Кај мене во прирачникот за цитроенот пишување дека е моторот е направен да работи на гориво 95-ка ама за подобри перформанси користете 98.

Јас ставав 98 од Лукоил од привот ден кога ја купив.

daywalker
01-25-2011, 14:05
Ај едно исто прашање..ставам 98 цело време, ама еден близок пријател ми вика немаш потреба од 98 ставај 95...и тоа ми потенцираше во Влае на бензинската Макпетрол да не ставам!! биле катастрофа ми кажа на било која друга низ градов ( да не е од приватниве бензинкси) значи макпетрол да е ама не таа у Влае...е сеа што викате да си продолжам со98 или да сменам на 95?? ваш совет...

Bojan J
01-25-2011, 14:22
Jas stavam 95 ama na kapaceto od rezevoarot pisuva MIN 95 ... :D

osmica8
01-25-2011, 14:29
Ај едно исто прашање..ставам 98 цело време, ама еден близок пријател ми вика немаш потреба од 98 ставај 95...и тоа ми потенцираше во Влае на бензинската Макпетрол да не ставам!! биле катастрофа ми кажа на било која друга низ градов ( да не е од приватниве бензинкси) значи макпетрол да е ама не таа у Влае...е сеа што викате да си продолжам со98 или да сменам на 95?? ваш совет...

Да си ставиш 95 од лукоил, моја препорака. Во бт се многу подобри од МП. А не е лошо да си туриш еден резервоар 95че од лук оил и кажи дали има разлика. Направи еден тест ;)

Vladimir
01-25-2011, 19:36
Се мислам подолго време дали да ставам 98, онака колку да пробам да видам дали воопшто би имало некаква разлика од 95, само ми е страв после да не има некакви проблеми? Се разботи за постаро возило,Сузуки Свифт 1.3 95 год. со поминати 218 000 км.

chlink
01-26-2011, 03:16
Не знам се изначитав разни мислења и не знам на кого да верувам ама страв ме фати, последниве два пати ставам 98 на МП не сум осетил разлика некоја не ми е ни битно тоа него да не се заебе нешто у пи... ма... , мене од порано ми викаат не се заебавај ставај си 95 ама сакав да пробам.

bozhinovski
01-26-2011, 09:33
Не знам се изначитав разни мислења и не знам на кого да верувам ама страв ме фати, последниве два пати ставам 98 на МП не сум осетил разлика некоја не ми е ни битно тоа него да не се заебе нешто у пи... ма... , мене од порано ми викаат не се заебавај ставај си 95 ама сакав да пробам.

Од еднаш не се стануе не се секирај :D Ја иам ставано и 95 и 98 на Голфот и нема ама баш никаква разлика. Глеам некој тука вика негде бил полош негде подобар, мене сегде ми е исто (не обрнувам внимание па можда ради тоа).

За дечкото шо праша со Свифтот - слободно стаи нема ништо да и се деси

Daniel N1
01-26-2011, 17:15
Јас една година ја имам колата веке и неколку пати имам пробувано и 95 и 98 и кажи речи не осеќам разлика можеби некоја ептен минимална да има, но 95 го троши повеќе и си ставам 98 а немам појма каков е препорачано на капачето не пишува и со мајсторот правев муабет за тава и ми вика дека нема нешто лошо од појак бензин...

bojan4golf
01-26-2011, 21:33
Ај нешо да си прашам.
На мојот Голф 4 1.4 16в со 75КС.
Во сервисната книшка и на капачето од резервоарот пишува да се става бензин од 91 до 95 октани.
Досега секогаш му ставав 95октански бензин.
Дали да пробам со 98октански?И дали би било штетно за машината?

kimi makedonski
01-26-2011, 23:03
Како може да биде штетно ако се става 98 наместо 95 тоа се глупости може само да има подобрување т.е. секако има подобрување кај мене на стар мотор се осеќа не многу ама се осеќа. Да имаше 100 ќе ставав без никаква дилема 100. што поголем број тоа подобро. :)

Sase_91
01-27-2011, 00:05
Утре на голфчево 98 да му ставам? Што викате? Срце ќе ме мавне на бензинска кога ќе плаќам 78 денари од литар :D, не дека дизелов е нешто поефтин но ајде.

Bojan J
01-27-2011, 00:12
I jas se mislam da probam so 98 da vidam...ama resiv od Lukoil ne znam zosto ama cudno mi raboti od MP nekako...aj da probam i od Lukoil i toa 98ca :D pa ke napisam impresii :D

Inace na Lukoil poevtino e gorivoto od na MP ako ne gresam... :D

osmica8
01-27-2011, 00:31
I jas se mislam da probam so 98 da vidam...ama resiv od Lukoil ne znam zosto ama cudno mi raboti od MP nekako...aj da probam i od Lukoil i toa 98ca :D pa ke napisam impresii :D

Inace na Lukoil poevtino e gorivoto od na MP ako ne gresam... :D

Исто е, не можи да е поевтино, друг диктира цени во мк.

А за сите другите шо сакаат да пробат 98ка, слободно пробајте, шо се стегате толку, и тоа е бензин, не е ракија. :) :) Еве на пример, јас редовно порано на Свифт 1.0 го полнев 98ка од Шел од лерин. Разлика: ОГРОМНАА!!! мотор потивок, мењачот не се треси ( дека 3 цилиндри има вибрации) а перформанси: како на стероиди да е свифтчето и потрошувачка пониска. А од кај нас 98ца врска нема. Ајде ставајте па чекам резултати, баш ме интересира.

Sportex
01-27-2011, 10:12
Имам чуено дека бензините кај нас го немаат пропишаниот број на октани, значи излегува дека ако ставиш 98 исти како да си ставил 95.
Така да нема гајле :haha::drunkd:

bozhinovski
01-27-2011, 10:15
Исто е, не можи да е поевтино, друг диктира цени во мк.

Можно е на некоја бензинска пумпа да има поевтино гориво ради тоа што регулаторна комисија поставува највисока можна цена, а другото си останува на пумпите. Значи ако регулаторна вика дека на пр највисоката цена е 76 ден, пумпата ако има рачун, може да го дава бензинот и за 50. Е сеа кај нас под дифолт е тоа дека ако искочи регулаторна и каже оваа цена е макс, одма и пумпите да ја стават таа цена. Затоа уствари и викам дека ЛО, МП и ОКТА се исто ѓубре (работат ко договорени)

Bojan J
01-27-2011, 13:02
Eve denes staviv od Lukoil 98ca za sega e super poubavo raboti motorot i se poznava epten,prethodno koga ke stisnev gas kako da nemase reakcija ama sega e mnogu bolje...ke si prodolzam jas 98ca :D A za toa deka nasite benzini se gjubre i jas se soglasuvam ama ajde sto ke pravis...se molam da vleze nekoja asalna firma za benzin kako Shell i sl pa da se izraduvame site :D

Sarach
01-27-2011, 15:15
Hahahaha vo pravo si! Shell ni nedostiga...

Можно е на некоја бензинска пумпа да има поевтино гориво ради тоа што регулаторна комисија поставува највисока можна цена, а другото си останува на пумпите. Значи ако регулаторна вика дека на пр највисоката цена е 76 ден, пумпата ако има рачун, може да го дава бензинот и за 50. Е сеа кај нас под дифолт е тоа дека ако искочи регулаторна и каже оваа цена е макс, одма и пумпите да ја стават таа цена. Затоа уствари и викам дека ЛО, МП и ОКТА се исто ѓубре (работат ко договорени)
Koj e toj majcin so ke go dava benzinot poeftino od drugite benzinki pumpi!?!? Vo albanija cenite se razlicni, se naogja I poeftino I poskapo

bozhinovski
01-27-2011, 18:11
Hahahaha vo pravo si! Shell ni nedostiga...


Koj e toj majcin so ke go dava benzinot poeftino od drugite benzinki pumpi!?!? Vo albanija cenite se razlicni, se naogja I poeftino I poskapo

Епа комисјава вика дека максимална цена на бензин е 76 денари. У таа цена имаат пресметано увозна цена, цена на рафинирање (окта), акциза и други давачки на држава и ќар на фирмата што ја продава. Е сеа да речеме дека МП и ЛО имаат 3 денара од литар ќар (на памет лупам пошо незнам колку е), они може ако сакаат и ако имаат математика (плати, струја, кирија....) да го продаваат помалце од препорачаното од регулаторна. Државата секако ќе си има фиксна акциза и други давачки и единствено компаниите што продаваат да си го смалат ќарот. Е сеа кај нас никој не сака така и сите под дифолт си ја качуваат цената чим регулаторна им дозволи. Со плинот е другачие мада ЛО и МП играат заедно ако сте приметиле. ЛО има само на една пумпа поефтин плин од МП (на првомајска) ради тоа што 200м пред неа има друга приватна пумпа што продава поефтин плин од МП.

rudarac
01-31-2011, 15:43
ги прочитав сите коментари. имам застава 101 од 83 година и нај добро ми работи на мешавина од 98 и 95 октански бензин заено измешани у резервоар на 10литра 98 му дотурам 5 литри 95 и мака нема:st:

mme-bt
02-18-2011, 19:17
drugarchina se iznachitav postovi komentari repliki seeee komplet.... e sega vaka,,,mene use ne mi e jasno :sorry: jas na mojata astra 1.6 16v 100konja +1 jas...do sega redovno turvam samo 95ka..... od luk oil se razbira.... motorcheto raboti tivko nema nikakvi problemi.... do sega na 2-3 pati ja startovam veke zapalena......potroshnja se dvizi do 10 gradska a otvoreno od 6 do 6,5.... e sega dali vredi da eksperimentiram so 98ka.... ima sansi da se namali nesto ili....komentar od nekoj so iskustvo na opel....a iskreno ne znam so pisi na kaopaceto..... pozdrav do site!!!yes

Branchez
02-19-2011, 16:56
drugarchina se iznachitav postovi komentari repliki seeee komplet.... e sega vaka,,,mene use ne mi e jasno :sorry: jas na mojata astra 1.6 16v 100konja +1 jas...do sega redovno turvam samo 95ka..... od luk oil se razbira.... motorcheto raboti tivko nema nikakvi problemi.... do sega na 2-3 pati ja startovam veke zapalena......potroshnja se dvizi do 10 gradska a otvoreno od 6 do 6,5.... e sega dali vredi da eksperimentiram so 98ka.... ima sansi da se namali nesto ili....komentar od nekoj so iskustvo na opel....a iskreno ne znam so pisi na kaopaceto..... pozdrav do site!!!yes

Друже, имам иста астра и да ти кажам право не приметив разлика меѓу 95-ка и 98-ца. Првин возев ~1000 км на 98, а после ~1000 км на 95 и немаше разлика во снагата и потрошувачката. Мислам дека фабрички е препорачано 95 октани, ама не сум сигурен нема ништо кај мене на капачката. Бензинот го ставам на Макпетрол.

Cobe №❶
06-09-2011, 11:18
Pa videte vaka.. Tie sto me pratat ke znaat deka otsekogas sum go falel Lukoil.. Vo sporedba so Makpetrol.. Isto taka znaat deka imam ednas mereno na cel rezervoar na Makpetrol vo sporedba so Lukoil.. Pominav pri ista vozna, vo isti uslovi 100 km pomalku so cel rezervoar.. Toj den koga mu dadov 3.500 den za cel rezervoar ne mozam da go zaboravam seuste..

Kolata ke napravi skoro 2 godini kaj mene, ostanatite turanja na benzin se site na Lukoil na izlezot od Prilep.. Sekogas kade i da odam, turam dovolno benzin za da ne mi pritreba.. Na niti edno drugo mesto ne sum turil benzin.. Letovo planiram Grcija da turam.. Sekogas 98 oktani..

E sega.. Minatiot vikend ja nosev mojava so maliot vo Negotino, vo petokot, jas bev sabotata na rabota, pa morav da se vratam.. Vo kolata imase benzin spored bord komp za 120-tina km do prazen rezervoar.. I jas odam na benzinska da si doturam za 300 den 98-mica, za slucajno da ne mi zatreba, oti sekogas koga sum sam vo kola (na vrakanje ovoj slucaj od tamu) vozam pobrzo so kolata, i onaka sakam da si ja izvozam, bidejki retko sum sam po patistava..

Mu vikam turi za 300 den 98, i jas odam vnatre da mu gi dadam parive odma na salter.. Gi davam i si se kacuvam vo kolava.. Trgam, i kaj mostot pred pletver ugornicata zabelezuvam deka na bordot povtorno stoi brojkata nekoi si 120-tina km do prazen rezervoar.. Oti obicno koga ke turis, istata se zgolemuva.. Od prilika koga turam za 1000 den, istata se zgolemuva za nekoi si 200 km, za 500 den se zgolemuva za nekoi si 100-tina km..
Go zemam livcevo sto mi go dadoa na salter i gledam majmunov na pumpava mi turil 95 benzin po cena od 74.5 den..
Aj si vikam i onaka e za 300 den neka stoi tamu..
Vo voznata iskreno natamu i ne zabelezav kojznae sto od pricina sto patot od Pletvar kon kavadarci e poveke i udolnica, vnatre bevme site i nemashe potreba kojznae od kakvi egzibicii.. Mozebi nesto mi se vraka kako sekavanje ako sum osetil nekoja pomala snaga koga so 5 brzina sum se obidel da preteknam, ali iskreno ne dovolno za da mi ostavi vpecatok..
Na vrakanje ne osetiv nisto od pricina sto celo vreme kolata bese 3 i 4 brzina, pri preteknuvanje i vozenje na ugornica.. Znaci pri visoki vrtezi isto taka ne osetiv na snaga..

E sega sto e problemot..
KOga se vrativ nazad, vecerta izlezen carsija, pri zagreana kola, vo ler, dodeka stoev vo mesto poveke vreme osekam kako kolata od vreme na vreme zatresuva, kako da saka da izgasi.. Nekoj poupaten ke kazi dali toa e od maliot broj na otkani???
Ako mojata kola e za minium kako sto pisuva 91 ili 92 oktani, a jas staviv 95, i istata pocna da tresi kako da saka da izgasi, togas nagradnoto prasanje e kolku voopsto se tie 95 oktani???
Istoto ne sum go setil so 98 oktani nikogas..
Ako na Lukoil 95 se ispod 91, togas mozam da zamislam sto se toci na Makpetrol i onie privatni benziski..
Koe sranje se slucuva vo ovaa drzava..

bozhinovski
06-09-2011, 11:38
Се навикнувало ECU-то на различен октански број

Целосно објаснување имаш во темата "Се за октаните" (http://koli.com.mk/forum_nov/showthread.php?t=1753&highlight=%EE%EA%F2%E0%ED%E8%F2%E5), а тоа што тебе ти се случило го издвоив подолу :)

Сите нови бензински мотори се опремени со сензор за детонација, кои го одредуваат моментот на појава на привте детонатни согорувања. Тие се јавуваат најчесто при мали брзини и големо оптеретување, но се јавуват и при големо оптеретување. Тогаш во моторот се слуша метален ѕвекот како удирање на клиповите и кариките од ѕидот на цилиндарот. Кога сензорот за детонацуја ќе ги почуствува првите детонации, управувачката електроника го смалува степенот на палење, а по потреба и количеството на гориво. Сите современи мотори работат на таа граница, па ако во автомобил кој користи 95-октански бензин наточиме 98 или 100-октански, управувачката електроника ќе се подеси на поголем степен на претпалење и ќе ја зголеми силата на моторот за неколку проценти. И обратно, ако на спортски автомобил наточиме гориво со пониска октанска вредност, управувачката електроника ќе го смали степенот на претпалење и силата

Cobe №❶
06-09-2011, 11:43
Od ova sto si go izdvoil jas podrazbiram motorot i ecu da si se naviknat na pomala snaga vo mojov slucaj so 95-kava.. Aj toa nekako ke go sfatam..
Ama ne mozam da sfatam kakvo e toa naviknuvanje koga kolava zatresuvashe kako da izgasi.. Malku nelogicno mi e.. Mene poveke mi izgledashe kako da ne i godi na istata, nasproti da se naviknuva.. Neprijatna situacija vo sekoj slucaj.. Vo ler da zatresuva, pa bidejki ne e dizel (kako sto vika LP) da moram da proveram dali izgasila.. :) oti ne se slusha koga raboti..

P.S. Ke go procitam i drugoto za oktanite i ke napisam poposle.. Nemam vreme sega za toa..

LosiPatista
06-09-2011, 11:50
Cobe, vistina e deka postoi proces na ucenje. ECU-to se prilagoduva na razlicniot kvalitet na benzinite. Jas sakam da eksperimentiram so gorivo od makpetrol sega. Izvoziv 10.000km na lukoil, sega bi preminal na Makpetrol da vidam dali ima razlika. Samo vo merenjeto na potrosuvacka treba da se bidi uporen, ne treba da se donesuvaat zaklucoci na samo 1 izvozen rezervoar.

Cobe №❶
06-09-2011, 11:54
Cobe, vistina e deka postoi proces na ucenje. ECU-to se prilagoduva na razlicniot kvalitet na benzinite. Jas sakam da eksperimentiram so gorivo od makpetrol sega. Izvoziv 10.000km na lukoil, sega bi preminal na Makpetrol da vidam dali ima razlika. Samo vo merenjeto na potrosuvacka treba da se bidi uporen, ne treba da se donesuvaat zaklucoci na samo 1 izvozen rezervoar.

Pa jas imav losho iskustvo so samo eden rezervoar od celi 100 km.. Toa mislam deka ne e mala razlika.. Ti povozi 10.000 km na Makpetrol, mislam deka potoa ke treba da go cistis na hemisko rezervoarot.. :) :)

LosiPatista
06-09-2011, 11:57
hehe, abe porano non stop turav makpetrol i bev zadovolen. lani ti rece deka lukoil e podobar i pocnav da turam lukoil ama vo stotuku kupena corsa. neznam kako makpetrol ke se odnesuva na corsiceno, ama posle vtoriot rezervoar ke imam poveke informaici dali naftata e vo red, oti imam detalni podatoci za potrosuvackata, znam kolku ne smej na nadmini.

Cobe №❶
06-09-2011, 12:04
hehe, abe porano non stop turav makpetrol i bev zadovolen. lani ti rece deka lukoil e podobar i pocnav da turam lukoil ama vo stotuku kupena corsa. neznam kako makpetrol ke se odnesuva na corsiceno, ama posle vtoriot rezervoar ke imam poveke informaici dali naftata e vo red, oti imam detalni podatoci za potrosuvackata, znam kolku ne smej na nadmini.

Porano postoeshe samo Makpetrol i site bevme zadovolni.. :)

Inaku eden od Makpetrol vo prilep ima kupeno i30-ka.. Mnogu mu trosela vika..
Drugarov moj od negotino go prodade Kia Ceed-ot so samo 20.000 km, edna od poznacajnite pricina pokraj nekoi drugi beshe potrosnata.. Vo negotino nema Lukoil, ima Makpetrol i Crna Reka..

Na bratuced moj prv od Resen, ima kupeno Citoren C3 nova, godina pred mojava.. Vo resen turaat samo na Makpetrol.. Negovata so 50-tina konja mu trosi isto kako mojata vo grad.. Mu se placi koga ja gleda mojata, koja ima dvapati poveke snaga..

I red drugi primeri..

Dzish
06-09-2011, 13:38
Porano postoeshe samo Makpetrol i site bevme zadovolni.. :) Порано... ама и бензинот беше 40 денари :) и доста се возеа 125P, Полонез, Fiat 1500...


Inaku eden od Makpetrol vo prilep ima kupeno i30-ka.. Mnogu mu trosela vika..
Drugarov moj od negotino go prodade Kia Ceed-ot so samo 20.000 km, edna od poznacajnite pricina pokraj nekoi drugi beshe potrosnata.. Vo negotino nema Lukoil, ima Makpetrol i Crna Reka..

Na bratuced moj prv od Resen, ima kupeno Citoren C3 nova, godina pred mojava.. Vo resen turaat samo na Makpetrol.. Negovata so 50-tina konja mu trosi isto kako mojata vo grad.. Mu se placi koga ja gleda mojata, koja ima dvapati poveke snaga..

I red drugi primeri..Вака да генерализираме можиме до задутре. Сепак, не е само бензинот фактор на потрошувачка. Одржувањето на возилото, колку се напумпани гумите, и пред се, колку тешка/лесна нога има шоферот е битно.

Имам другар (шо се прај возач а појма нема од возење) па на Ауди А4 1.8 бензин низ град менува брзина на 1500-1700 вртежи. Возилото оди, ама тој не е свесен дека цело време ја држи гаста до пола згазната. После се чуди како му троши 13 низ град...

п.с. ќе ја осетиш разликата кога ќе туриш Грчки бензин. Мој совет ти е да ставиш малку од тука колку да има да ја поминиш границата, и таму наполни го до горе. Мада, ти кажувам со време, во Грција моментално бензинот е околу евро и пол за литар.

Cobe №❶
06-09-2011, 15:58
Знам јас колку фактори влијаат на потрошувачката..
Али во примерите ти спомнав коли кои сите се до кај 20.000 км, значи се работи за нови коли, редовно сервисирани, со огромна разлика од потрошувачката од бензиска до бензиска..
Не можи мојата во град 8 %, неговата 11+..
Читав некој исто така од Битола мислам беше со Сид, или кажуваше за некој негов пријател.. Со турал на Лукоил, потрошувачката му се движела од 8, 8.5, 9 %..
Додека кај овие примериве испод 10% шанса нема..
Разликата што кај мојата се движи до кај 8%, а кај Сид оди до 9% е тоа што Киа од старт, било да се алуминиумски бандажи или челични, ги форсира со гуми 205 и 16 бандаж.. Јас немам видено Сид со 185/65/15 како мојава..

Ми кажаа за Грчка да не форсирам со 100 октани, да не наштетело нешто на клиповите, вентилите, шознам што таму..
Ќе видиме таму, нивниот и 95 е доволен..

Dzish
06-09-2011, 16:42
Е да, во право си... од 8 до 11+ литри е речиси 50 проценти повисока потрошувачка на гориво. Колку и да го обвинуваш возачот и гумите, ете најмногу до литар-литар и пол преку сила е изводливо. Се друго веќе преминува во границите на ненормалност...

За грчкиот бензин искрено неможам да ти кажам (пошто немам бензинска кола), ама можам да ти кажам за дизелот, дека има разлика... и тоа осетна.

williams16s
09-07-2011, 21:46
ne bi trebalo da ima nekoja steta na motorot so vikate
imaku prv pat turam benzin dosega samo dizel i strogo plin veke 13 god

so 98 poke trosi a isto odi taka da 95ka :)

Knight_
09-30-2011, 16:54
( можеби некаде пишува ама неможам да ги читам сите постови )

На страната коли.ком.мк на сите тестови пишува:
„ колата троши 1-1,5 литар повише од фабричката проценка, речиси е невозможно да се достигне таа потрошувачка “ или слично. А што мислите доколку се стави поквалитетен бензин или дизел ( како во грција германија на пр. ) би се постигнала ли таа потрошувачка што ја кажуваат производителите ?

Scorpion
09-30-2011, 20:59
http://www.youtube.com/watch?v=gQghB4asSnI

Nema nikakva razlika vo snaga ak0 e 95 ili 98, moze samo da trosi poveke na 98 :)

bozhinovski
09-30-2011, 21:45
( можеби некаде пишува ама неможам да ги читам сите постови )

На страната коли.ком.мк на сите тестови пишува:
„ колата троши 1-1,5 литар повише од фабричката проценка, речиси е невозможно да се достигне таа потрошувачка “ или слично. А што мислите доколку се стави поквалитетен бензин или дизел ( како во грција германија на пр. ) би се постигнала ли таа потрошувачка што ја кажуваат производителите ?

Многу интересна тема за размислување. Досега немам видено на странски тест таква констатација па могуче да е до нашиот бензин али па бар у опкружувањево е прилично ист квалитет бензинот. Стварно интересен муабет.